Τα νέα μας


Βρίσκουμε την εικόνα που είναι διαφορετική


Εκτέλεση εφαρμογής

Ποια εικόνα είναι διαφορετική;
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Σαν άσκηση παρατήρησης, εμφανίζονται στην οθόνη διάφορες ομάδες εικόνων. Σε κάθε ομάδα όλες οι εικόνες είναι ίδιες εκτός από μία. Ο Χρήστης πρέπει να εντοπίσει με αριστερό κλικ αυτή τη διαφορετική εικόνα. Όταν το κάνει η εφαρμογή επιβραβεύει το χρήστη και περνάει σε άλλη ομάδα εικόνων. Κάθε ομάδα αποτελείται από 4 ή 8 εικόνες. Η διαφορετική εικόνα μπορεί να έχει διαφορετικό περιεχόμενο ή να διαφέρει μόνο χρωματικά. Κερδίζουμε 2 ή 3 βαθμούς για κάθε εικόνα που βρίσκουμε ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας και χάνουμε 1 βαθμό με κάθε λάθος απάντηση. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Επιλέγουμε εάν σε κάθε ομάδα θα εμφανίζονται 4 ή 8 εικόνες. Ροζ: Ορίζουμε εάν η διαφορετική εικόνα διαφέρει μόνο χρωματικά ή και στο περιεχόμενό της. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Παιχνίδια μνήμης


Εφαρμογή με 4 ζευγάρια


Εφαρμογή με 6 ζευγάρια

Παιχνίδια μνήμης με 4 ή 6 ζευγάρια εικόνων
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Η επιφάνεια της οθόνης καλύπτεται από 4 κρυμμένα ζευγάρια διαφόρων εικόνων ή από 6 ζευγάρια εικόνων με μεταφορικά μέσα, τα οποία πρέπει ο μαθητής να βρει. Οι εικόνες που ανοίγουν με αριστερό κλικ, δεν είναι ποτέ περισσότερες από δύο, ενώ σε περίπτωση αστοχίας κλείνουν και ο χρήστης θα πρέπει να θυμάται τη θέση τους. Κάθε ζευγάρι εικόνων που αποκαλύπτεται, φεύγει από την οθόνη ώστε να δυσκολεύει λιγότερο το χρήστη. Όταν η οθόνη αδειάσει, η εφαρμογή ξανατρέχει με  4 ή 6 νέα ζευγάρια εικόνων τα οποία διαλέγει τυχαία από τα 8 ή 12 διαθέσιμα της κάθε εφαρμογής και τα οποία τοποθετεί κάθε φορά σε τυχαίες θέσεις. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Ανοίγει για 2 δευτερόλεπτα όλες τις εικόνες ώστε να εντοπίσει ο χρήστης ευκολότερα τα ζευγάρια. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.

Επιστροφή

Ταύτιση ήχων με εικόνες


Εφαρμογή (Ζώα)


Εφαρμογή (Αντικείμενα)


Εφαρμογή (Μ.μεταφοράς-καιρός)

Ταύτιση ήχων με εικόνες (ζώα,αντικείμενα,μέσα μεταφοράς,καιρικά φαινόμενα)
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζονται σε μια σειρά 5 τυχαίες εικόνες. Στη μέση της οθόνης και σε σειρά εμφανίζονται 5 εσοχές που κάθε μια έχει από πάνω της το εικονίδιο ενός μεγάφωνου. Κάνοντας κλικ σε ένα από τα μεγάφωνα, ο χρήστης ακούει έναν ήχο που αντιστοιχεί σε μια από τις κάτω εικόνες. Θα πρέπει να πάρει αυτή την εικόνα και να την βάλει στη θέση της. Με την ολοκλήρωση τοποθέτησης όλων των εικόνων η εφαρμογή ανακατεύει και τοποθετεί νέα πεντάδα εικόνων. Με κάθε σωστή τοποθέτηση κερδίζουμε 2 βαθμούς. Με κάθε λάθος τοποθέτηση χάνουμε 1 βαθμό. Το παιχνίδι διαρκεί 5 λεπτά. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:(Διπλός ρόλος). Αλλάζουμε τα αντικείμενα ή αρχίζουμε το παιχνίδι από την αρχή εάν έχει τελειώσει ο χρόνος. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.

Επιστροφή

Σύνθεση εικόνων

Εκτέλεση εφαρμογής

Σύνθεση εικόνων
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Στην οθόνη εμφανίζονται εννέα (9) κομμάτια τεσσάρων εικόνων ανακατεμένων μεταξύ τους των οποίων η ολοκληρωμένη μορφή, παρουσιάζεται στη δεξιά στήλη. Με κάθε αριστερό κλικ του ποντικιού σε ένα από τα εννέα τμήματα, παρουσιάζεται και ένα τμήμα της κάθε εικόνας. Έχοντας αποφασίσει την εικόνα που θέλουμε, προσπαθούμε να φέρουμε στην επιφάνεια και τα εννέα κομμάτια της. Όταν αυτή ολοκληρωθεί τότε ζωντανεύει ηχητικά. Στη συνέχεια τα τμήματα ανακατεύονται εκ νέου με τυχαία σειρά για να σχηματίσουμε την επόμενη εικόνα. Για κάθε εικόνα που συνθέτουμε σηκώνεται και ένα από τα 10 σκαντζοχοιράκια στο πάνω μέρος της οθόνης. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Εξαφανίζει και εμφανίζει το περίγραμμα γύρω από τα κομμάτια των εικόνων. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Σύνθεση εικόνων με σχήματα


Εκτέλεση εφαρμογής

Χρωματιστό τανγκράμ
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ - Καλλιτεχνική δημιουργία. Θυμίζοντας το κινέζικο τανγκράμ στην εφαρμογή αυτή συνθέτουμε μια εικόνα (…ένα τρένο…ένα σπίτι….) με τα κομμάτια της να είναι απλά σχήματα σε διάφορα χρώματα. Δεξιά της οθόνης και σε λευκό καμβά εμφανίζεται το περίγραμμα της εικόνας που πρέπει ο μαθητής να συνθέσει. Αριστερά της οθόνης εμφανίζονται τα κομμάτια της εικόνας και το εικονίδιο με την εικόνα προς σύνθεση. Μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε 8 διαφορετικές εικόνες. Ο μαθητής θα πρέπει να πάρει να σύρει και να τοποθετήσει τα κομμάτια της εικόνας στο περίγραμμα δεξιά, χωρίς όμως αυτά να κλειδώνουν όταν τοποθετηθούν στη θέση τους. Όταν όλα τα κομμάτια τοποθετηθούν περίπου στη θέση τους, τότε μόνο κλειδώνουν όλα μαζί και συνθέτουν την εικόνα. Μετά την ηχητική επιβράβευση η εφαρμογή προχωρά στην επόμενη εικόνα. Το παιχνίδι δεν έχει διάρκεια. Κερδίζουμε (1) βαθμό για κάθε εικόνα που συναρμολογούμε. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζουμε το παιχνίδι από την αρχή. Μωβ:Αλλάζουμε την εικόνα. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Παζλ εικόνων


Εκτέλεση εφαρμογής

Παζλ εικόνων με ζώα
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Στην εφαρμογή, ο χρήστης προσπαθεί να συνθέσει τέσσερεις διαφορετικές κυκλικές εικόνες ζώων που είναι χωρισμένες σε 9 κομμάτια που οι περισσότερες πλευρές τους είναι ευθείες γραμμές ώστε να είναι εύκολη η σύνθεσή τους. Στο αριστερό τμήμα της οθόνης εμφανίζεται μια εσοχή με υδατογραφημένη την κάθε εικόνα. Από το δεξί τμήμα της οθόνης, ο χρήστης με αριστερό κλικ, θα πάρει, θα σύρει και θα αφήσει το κάθε κομμάτι στη θέση του. Ολοκληρώνοντας την εικόνα ακούγεται η φωνή του κάθε ζώου και η εφαρμογή περνάει στην επόμενη εικόνα. Για κάθε κομμάτι μιας εικόνας που βάζουμε σωστά κερδίζουμε 2 βαθμούς, ενώ για κάθε λάθος χάνουμε έναν βαθμό. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Η εφαρμογή προχωράει στην επόμενη εικόνα. Ροζ: Στη θέση της υδατογραφημένης εικόνας εμφανίζεται το περίγραμμα των τμημάτων της και το αντίστροφο. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Αντιστοιχίες σχημάτων 2


Εκτέλεση εφαρμογής

Βάλε το κάθε σχήμα στη θέση του.
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Στην οθόνη εμφανίζονται 6 σχήματα με διαφορετικό χρώμα το καθένα και 6 υποδοχές με εσοχές που αντιστοιχούν στα σχήματα αυτά. Το παιδί καλείται να πάρει και να σύρει το κάθε σχήμα και να το αφήσει στη σωστή υποδοχή του σχήματος. Σε περίπτωση λάθους το σχήμα επιστρέφει στην αρχική του θέση. Όταν ολοκληρωθεί η τοποθέτηση όλων των σχημάτων στη σωστή θέση, τότε τα σχήματα αντικαθίστανται με άλλα. Συνολικά εμφανίζονται 5 ομάδες από 6 διαφορετικά σχήματα τη φορά με αυξανόμενη δυσκολία που εναλλάσσονται μεταξύ τους. Κερδίζουμε 2 βαθμούς με κάθε σωστή τοποθέτηση ενός σχήματος και χάνουμε 1 βαθμό με κάθε λάθος τοποθέτηση. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αλλάζουμε την ομάδα των σχημάτων. Ροζ: Ενεργοποιούμε την βοήθεια με ένα κινούμενο καρτούν που μας υποδεικνύει που να τοποθετήσουμε το σχήμα που πήραμε. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Μαζεύουμε τις μπάλλες


Εκτέλεση εφαρμογής

Μαζεύουμε με το αυτοκίνητο τις πράσινες και τις κόκκινες μπάλλες.
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Η οθόνη είναι γεμάτη από πολλές διάσπαρτες μπάλες που είναι αρχικά πράσινες και ένα μικρό αυτοκίνητο που κινείται χορεύοντας. Χρησιμοποιώντας το ποντίκι, ο μαθητής μετακινεί το αυτοκίνητο προσπαθώντας να ακουμπήσει όλες τις πράσινες μπάλες στην οθόνη οι οποίες αλλάζουν χρώμα και γίνονται κόκκινες. Όταν τελειώσει με όλες τις πράσινες μπάλες, θα πρέπει να επαναλάβει τις ίδιες κινήσεις για να εξαφανίσει όλες τις κόκκινες μπάλες και να ολοκληρωθεί το παιχνίδι. Όσο διαρκεί το παιχνίδι, ένας μετρητής μετράει ανάποδα από το 200 και σταματάει όταν ολοκληρωθεί το παιχνίδι. Αυτό είναι και το σκορ του παιχνιδιού. Κύριος στόχος του μαθητή είναι να μαζέψει τις πράσινες και κόκκινες μπάλες πριν ο χρόνος τελειώσει και οι μπάλες εξαφανισθούν. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει την εφαρμογή από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και βαθμούς. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Σκάσε τα μπαλόνια


Εκτέλεση εφαρμογής

Σκάσε τα μπαλόνια.
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Άσκηση για την κίνηση του ποντικιού προς όλες τις διευθύνσεις και χρήση του αριστερού κλικ. Το παιχνίδι παίζεται σε 2 φάσεις. Στην Πρώτη φάση εμφανίζονται διάσπαρτα μπαλόνια στην οθόνη σε σταθερή πάντα θέση. Ο χρήστης πρέπει να πάει πάνω από κάθε μπαλόνι και να το σκάσει. Μετά από 3 επαναλήψεις το παιχνίδι προχωράει στην επόμενη φάση. Στη δεύτερη φάση τα μπαλόνια είναι κινούμενα και βγαίνουν από το κάτω μέρος της οθόνης σε τυχαίες θέσεις με κίνηση προς τα επάνω, στην αρχή αργά και κατόπιν πιο γρήγορα. Ο χρήστης θα πρέπει να προλάβει να σκάσει όσα περισσότερα μπορεί σε καθορισμένο χρόνο. Το παιχνίδι διαρκεί 2 λεπτά. Για κάθε μπαλόνι που σκάει κερδίζουμε 1 βαθμό ενώ για κάθε μπαλόνι που ξεφεύγει χάνουμε 1 βαθμό. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει την εφαρμογή από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και βαθμούς. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Τρεις προσθετέοι στη 10αδα ή στην 20αδα


Εκτέλεση εφαρμογής


Εκπαιδευτικό εργαλείο

Τρεις προσθετέοι.
Θεματική Ενότητα: Μαθηματικά – Πράξεις μέσα στην 20αδα. Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζεται μια πράξη πρόσθεσης με τρεις προσθετέους. Ζητούμενο είναι το άθροισμα ή ένας από τον 2ο ή 3ο προσθετέο. Η απάντηση δίνεται με ένα κλικ στους αριθμούς στο κάτω μέρος της οθόνης. Μπορούμε να επιλέξουμε το άθροισμα να είναι ένας αριθμός μέσα στην εικοσάδα ή ένας αριθμός μέσα στην δεκάδα. Στη λανθασμένη απάντηση χάνουμε (1) βαθμό από το συνολικό σκορ. Στη σωστή απάντηση με ζητούμενο το άθροισμα κερδίζουμε (2) βαθμούς. Στη σωστή απάντηση με ζητούμενο τον 2ο ή τον 3ο προσθετέο κερδίζουμε (5) βαθμούς. Μετά τον ήχο επιβράβευσης η εφαρμογή προχωράει στην επόμενη πράξη. Το παιχνίδι έχει διάρκεια 5 λεπτών. Υπάρχουν διαθέσιμα 3 κουμπιά: Πορτοκαλί: (Διπλός ρόλος) Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού επιλέγουμε πράξεις με άθροισμα μέσα στη δεκάδα ή την εικοσάδα, ενώ με το τέλος του διαθέσιμου χρόνου αρχίζουμε το παιχνίδι από την αρχή. Μωβ: Επιλέγουμε ο ζητούμενος αριθμός να είναι εκτός από το άθροισμα ο 3ος ή ο 2ος προσθετέος. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Στην έκδοση για τον δάσκαλο (εκπαιδευτικό εργαλείο) δεν υπάρχουν οι ενδείξεις χρόνου και βαθμών. Επιπλέον, όταν ολοκληρωθεί μια άσκηση, η εφαρμογή δεν περνάει αυτόματα στην επόμενη δίνοντας χρόνο στο δάσκαλο να βοηθήσει το μαθητή περνώντας στην επόμενη άσκηση με το πάτημα του πορτοκαλί κουμπιού. Τέλος, κρατώντας πατημένο το αριστερό κλικ και σέρνοντας το ποντίκι στη περιοχή των αριθμών, ο δάσκαλος ιχνογραφεί με κόκκινο χρώμα που σβήνει προοδευτικά μόνο του, ώστε να μπορεί να τραβήξει την προσοχή του μαθητή στα σημεία που επιθυμεί. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Ειδικής αγωγής – A΄ & Β΄ δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή