Αποτελέσματα έρευνας – προβληματισμοί και ερωτήματα 14


Σχεδόν έναν χρόνο πριν (τον Οκτώβριο του 2016) απευθυνθήκαμε στους εγγεγραμμένους χρήστες της ιστοσελίδας μας, ζητώντας την άποψή τους σχετικά με την χρηματοδότηση που απαιτείται για την συνεχή ανανέωση και για τη συντήρησή της .

Οι λόγοι που δεν ανακοινώθηκαν έως σήμερα τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας ήταν αρχικά η μικρή (4,2 %) ανταπόκριση, που μας έκανε διστακτικούς σχετικά με την εγκυρότητα των συμπερασμάτων, η χρονοβόρα διερεύνηση που ακολούθησε για εύρεση χρηματοδότησης καθώς και το νέο μας έργο για την ανάγνωση, για το οποίο θα βγει σύντομα ανακοίνωση.

Το βασικό εύρημα της έρευνας είναι ότι οι περισσότεροι χρήστες (62,2%) θέλουν να συνεχιστεί η δωρεάν παροχή με τη χρήση διαφημίσεων.

Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι τα μικρά παιδιά και αρκετές κατηγορίες παιδιών με ειδικές ανάγκες δεν μπορούν να κατανοήσουν τους κινδύνους του διαδικτύου ούτε και το τι είναι διαφημίσεις, ακόμη και όταν προσπαθήσουμε να τους το εξηγήσουμε με τον πιο απλό τρόπο. Οι διαφημίσεις, όπως χρησιμοποιούνται στις περισσότερες ιστοσελίδες, δηλαδή με βάση το τι αναζητήσεις έκανε τελευταία ο χρήστης και ποιες ιστοσελίδες επισκέφθηκε, κρύβουν τον τεράστιο κίνδυνο να βρεθούν τα παιδιά εκτεθειμένα σε περιεχόμενο που δεν θα έπρεπε. Η προσωπική μας πείρα μάς έχει δείξει ότι δεν χρειάζονται παραπάνω από δύο κλικ μετά τη διαφήμιση, για να βρεθεί ένα παιδί σε μία επικίνδυνη για αυτό ιστοσελίδα. Έτσι, αποκλείεται εντελώς για εμάς η πιθανότητα χρήσης διαφημίσεων με τον τρόπο που γίνεται σε άλλες σελίδες, οι οποίες απευθύνονται σε ενηλίκους.

Η μόνη λύση που θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε, είναι η εξεύρεση χορηγού, ο οποίος θα πρέπει να δεχτεί ότι δεν μπορούμε να βάλουμε διαφημίσεις με συνδέσμους (links) στις σελίδες όπου παίζουν τα παιδιά και, επίσης, να αρκεστεί στη διαφήμιση μέσω news letter και σε λογότυπο αναφοράς στις εφαρμογές. Εδώ προκύπτουν αρκετά ζητήματα εκ των οποίων δύο αποτελούν ανυπέρβλητα εμπόδια:

Το πρώτο είναι οι απαιτήσεις που μπορεί να εγείρει κάποιος που χρηματοδοτεί αποκλειστικά ή σχεδόν αποκλειστικά μια ομάδα, όταν καταλάβει την σχέση εξάρτησης που δημιουργείται. Για παράδειγμα: «Γιατί δεν φτιάχνετε κάτι πιο ευκολοχώνευτο, πιο μοδάτο και ανάλαφρο, για να έχουμε περισσότερους επισκέπτες;».

Το δεύτερο είναι ότι οι εκπαιδευτικές εφαρμογές για πολύ μικρά παιδιά και για παιδιά με ειδικές ανάγκες δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να γίνουν τόσο δημοφιλείς, ώστε να προσεγγίσουν ένα πραγματικά μεγάλο κοινό. άρα δεν συμφέρει σε κανέναν να πληρώνει τα έξοδα που απαιτούνται, αφού δεν θα του αποφέρει τα οφέλη που θα ήθελε.

Βρισκόμαστε λοιπόν μπροστά στα εξής προβλήματα - ερωτήματα:

α) Μπορεί να βρεθεί χορηγός με όρους που θα εξασφαλίζουν την ασφάλεια για τα παιδιά, την ανεξαρτησία της ομάδας για δημιουργία εκπαιδευτικών εφαρμογών και την επαρκή οικονομική κάλυψη των εξόδων;

Δυστυχώς ΟΧΙ! Εμείς τουλάχιστο δεν καταφέραμε να βρούμε χορηγό με αυτούς τους όρους και πιστεύουμε ότι, αν υπάρχει, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί. Εάν κάπου ανάμεσα στους χρήστες της ιστοσελίδας μας είναι κρυμμένος κάποιος, ας φανερωθεί γρήγορα! Τον χρειαζόμαστε!

β) Μπορούμε εμείς ως ομάδα να συνεχίσουμε να χρηματοδοτούμε την λειτουργία της Kidmedia;

Η απάντηση είναι και πάλι δυστυχώς ΟΧΙ. Εδώ και τρία χρόνια δωρεάν λειτουργίας πληρώνουμε τη φιλοξενία της σελίδας, τις διαφημίσεις στο facebook, τις συνδρομές για την λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για τις βιβλιοθήκες γραφικών και για τα προγράμματα που χρησιμοποιούμε για να δημιουργούμε καθώς και όποια άλλα έξοδα προκύπτουν ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΣΟΔΟ. Επίσης, υπάρχει ο κόπος και οι ατελείωτες ώρες εργασίας χωρίς αμοιβή των μελών της ομάδας. Τα μέλη της μικρής μας ομάδας είναι είτε δάσκαλοι ειδικής αγωγής είτε άτομα χωρίς εισόδημα ή μερικώς απασχολούμενοι, όλοι με περιορισμένα οικονομικά μέσα και αρκετές υποχρεώσεις,

Μένουν λοιπόν τα βασικά θέματα στα οποία καλείστε να απαντήσετε ΕΣΕΙΣ, οι χρήστες της ιστοσελίδας μας:

Υπάρχει πραγματικός λόγος να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας;

Θα στηρίξετε εσείς την ανεξάρτητη δημιουργία εκπαιδευτικών εφαρμογών για μικρά παιδιά και παιδιά με ειδικές ανάγκες χωρίς διαφημίσεις και χορηγούς;

Θα στηρίξετε την έκδοση υλικού που θα σχετίζεται με τις εφαρμογές μας;

Εάν η απάντηση στα παραπάνω είναι «δυστυχώς ΟΧΙ», τότε το μόνο μας μένει να πράξουμε πλέον είναι «να τραβήξουμε την πρίζα» και να περάσουμε στο παρελθόν.

Εάν όμως είναι ΝΑΙ, μένει να το δούμε στο κάλεσμα που θα κάνουμε σύντομα, αφού σας παρουσιάσουμε την νέα υπό έκδοση εργασία μας για την εκμάθηση της πρώτης ανάγνωσης. Εμείς από την πλευρά μας κάνουμε πάντα το καλύτερο που μπορούμε, έχοντας στο μυαλό μας μόνο τους τελικούς αποδέκτες της εργασίας μας: Τα παιδιά. Σύντομα θα σας δώσουμε την ευκαιρία να παρέχετε στήριξη στην προσπάθειά μας μιας και χωρίς αυτήν φαίνεται πως είναι αδύνατο να συνεχίσουμε.


Γράψτε ένα σχόλιο

14 σκέψεις για “Αποτελέσματα έρευνας – προβληματισμοί και ερωτήματα

  • tasos xrysoxoidis

    Την άποψη μου την έχω αναφέρει(να συνεισφέρουμε οικονομικά με για να βοηθήσουμε την προσπάθεια σας για ΠΑΙΔΙΑ μας) , φυσικά και είμαι μαζί σας για να βοηθήσω οικονομικά.

    Με εκτίμηση
    Χρυσοχοΐδης Αναστάσιος

    • Δέσποινα Γιαννακοπούλου

      Είμαι εκπαιδευτικός προσχολικής αγωγής και με ενδιαφέρει κάθε είδους λογισμικό που απευθύνεται σε παιδιά αυτής της ηλικίας. Εάν μιλούσαμε για μια ετήσια συνδρομή, προκειμένου να ήμασταν μέλη και να λαμβάναμε από εσάς όλο το παραχθέν λογισμικό, ποια θα ήταν αυτή; Ευχαριστώ! Εύχομαι να γίνει το καλύτερο!

      • Χρίστος Μπίτσης Συντάκτης άρθρου

        Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας!Η προσωπική συνδρομή (γονείς – εκπαιδευτικοί σχολείων) θα ήταν κατώτερη από 20 ευρώ ετησίως. Όσο μεγαλύτερη θα είναι η ανταπόκριση τόσο θα έχουμε τη δυνατότητα να χαμηλώσουμε την τιμή!

        • Δέσποινα Γιαννακοπούλου

          Με ετήσια συνδρομή ≤ 20 ευρώ είμαι σύμφωνη να συνδράμω, προκειμένου να έχουμε όλο το υλικό διαθέσιμο, να μπορούμε να το κατεβάσουμε και να το αξιοποιούμε στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική μας. Σας ευχαριστώ θερμά! Καλή δύναμη στο έργο σας!

  • Δημήτρης Μακρίδης

    Καλησπέρα! Σαν εργοθεραπευτής το βρίσκω αρκετά αξιόλογο ως βοηθητικό εκπαιδευτικό εργαλείο! Φυσικά και θα έδινα μια συνδρομή της τάξεως των 20 ευρώ, δεν το συζητάω καν. Η αλήθεια είναι ότι περίμενα να γίνει αυτή η συνδρομή εδώ και καιρό, για να μην χάσω αυτό το υλικό, και με στεναχωρεί που βλέπω ότι υπάρχουν προβλήματα…
    Υ.Γ. Το λογισμικό τους τελευταίους μήνες δεν λειτουργεί, να φανταστώ ότι μέχρι να βρεθεί μια άκρη δεν θα είναι διαθέσιμο έτσι;

    • Χρίστος Μπίτσης Συντάκτης άρθρου

      Σας ευχαριστούμε για το σχόλιό σας! Η σελίδα μας έχει φτιαχτεί από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και καλλιτέχνες και χρηματοδοτείται αποκλειστικά από εμάς τους ίδιους από τον Ιούνιο του 2014. Δεν έχουμε την υποστήριξη κανενός επίσημου φορέα ή εταιρείας και όπως εξηγούμε στο άρθρο δεν μπορούμε να βάλουμε διαφημίσεις που θα δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα … Πιστεύουμε ότι η ετήσια συνδρομή των 20 ευρώ (ή και λιγότερο) είναι λογική και μέσα στις οικονομικές δυνατότητες των περισσότερων συμπολιτών μας και ελπίζουμε να υπάρξει ανταπόκριση.

    • Χρίστος Μπίτσης Συντάκτης άρθρου

      Σας ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλιά σας και για το ενδιαφέρον σας! Αφού ολοκληρώσουμε την παρουσίαση του εκπαιδευτικού πακέτου “Παίξε με τις λέξεις 1” θα επικοινωνήσουμε με όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες με συγκεκριμένη πρόταση για τη συνέχιση της λειτουργίας της σελίδας μας.