Τα νέα μας


Η μάστορας ανεβαίνει στη στέγη


Εφαρμογή με αριθμ. 0-5

Εφαρμογή με αριθμ. 1-20

Βοήθα το μάστορα βρίσκοντας τους αριθμούς από το 0-1 ή από το 1-20.
Θεματική Ενότητα: Προμαθηματικές έννοιες–Αισθητοποίηση των αριθμών 1-5. Στην οθόνη παρουσιάζονται σε τυχαίες θέσεις αριθμοί από το 0-5 ή από το 1-20. Δεξιά της οθόνης εμφανίζεται μια εικόνα με ένα σπίτι, μία σκάλα και ένας μάστορας που πρέπει να επισκευάσει τη στέγη.Ένας τυχαίος αριθμός ακούγεται προφορικά και ο μαθητής θα πρέπει να κάνει κλικ πάνω στον αριθμό που του ζητήθηκε. Δίνοντας σωστή απάντηση, η εφαρμογή ζητάει άλλο αριθμό. Δίνοντας λάθος απάντηση ακούγεται ένας χαρακτηριστικό ήχος κι επαναλαμβάνεται η ίδια ερώτηση. Σε κάθε σωστή απάντηση κερδίζουμε (2) βαθμούς με το μάστορα στο δεξί παράθυρο να ανεβαίνει ένα σκαλί. Με λάθος απάντηση χάνουμε (1) βαθμό και ο μάστορας κατεβαίνει ένα σκαλί. Στόχος του μαθητή είναι να δώσει σωστές απαντήσεις, ώστε να μπορέσει ο μάστορας ν’ ανέβει στη στέγη για να την επισκευάσει. Προσοχή στην κότα!!!! Το παιχνίδι έχει διάρκεια 3 λεπτά. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Μηδενίζει το παιχνίδι και αρχίζει από την αρχή. Ροζ: (Μόνο για τους αριθμούς 0-5). Αλλάζουμε τους αριθμούς με ποσότητες και το αντίστροφο. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής, Α΄και Β΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.

Επιστροφή

Άκου και βρες τον αριθμό


Εκτέλεση εφαρμογής
Βρίσκουμε τους αριθμούς από το (0) έως το (5)
Θεματική Ενότητα: Προμαθηματικές έννοιες–Αισθητοποίηση των αριθμών 1-5. Περιφερειακά της οθόνης, εμφανίζονται με τη σειρά οι αριθμοί από το 1 έως το 5. Στο κέντρο της υπάρχει μια εσοχή στην οποία μπορούν να κλειδώσουν οι αριθμοί που παίρνουμε. Ζητάμε από το μαθητή, να πάρει το αριθμό που ακούει προφορικά, και να τον τοποθετήσει στο κέντρο της οθόνης. Όταν τοποθετηθεί ο σωστός αριθμός ο μαθητής επιβραβεύεται ηχητικά και κερδίζει έναν (1) βαθμό. Σε περίπτωση λάθους ο αριθμός επιστρέφει στην αρχική του θέση και ο μαθητής χάνει ένα (1) βαθμό. Η διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρι να τελειώσει ο χρόνος του παιχνιδιού που είναι 3 λεπτά. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Μηδενίζει το παιχνίδι και αρχίζει από την αρχή. Ροζ: Ενεργοποιείται η βοήθεια και ένα κινούμενο καρτούν υποδεικνύει τον αριθμό που πρέπει να πάρει ο μαθητής. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής, Α΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Παζλ με τους αριθμούς 1, 2, 3, 4, 5


Εκτέλεση εφαρμογής

Παζλ αριθμών 1- 5 με κομμάτια ευθείας πλευράς
Θεματική Ενότητα: Αισθητοποίηση των αριθμών 1-5. Στο αριστερό τμήμα της οθόνης υπάρχει μια τετράγωνη εσοχή με υδατογραφημένη την εικόνα ενός αριθμού. Στο δεξί τμήμα της οθόνης θα εμφανίζονται κομμάτια αυτού του αριθμού που οι πλευρές τους είναι πάντα ευθείες γραμμές ώστε να είναι εύκολη η σύνθεσή τους. Ο μαθητής με αριστερό κλικ, πρέπει να πάρει, να σύρει και να αφήσει το κάθε κομμάτι στη θέση του συνθέτοντας την εικόνα του αριθμού. Με την ολοκλήρωσή του ακούμε τον ήχο του και αναπαρίσταται ποσοτικά. Υπάρχουν οι εικόνες των αριθμών από το 1-5 που θα εναλλάσσονται αυτόματα κάθε φορά που ολοκληρώνεται μια σύνθεση. Το παιχνίδι έχει διάρκεια 5 λεπτών. Κερδίζουμε (1) βαθμό για κάθε σωστή απάντηση και (5) βαθμούς για κάθε ολοκλήρωση εικόνας ενώ χάνουμε (1)  βαθμό για κάθε λάθος τοποθέτηση. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:(Διπλός ρόλος). Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού μπορούμε να αλλάζουμε τον αριθμό για σύνθεση και όταν τελειώσει το παιχνίδι κάνουμε κλικ για να ξαναρχίσει. Ροζ:Αλλάζει στην εσοχή το υδατογράφημα του αριθμού με πλέγμα και το αντίστροφο. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής, Α΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Προμαθηματικές έννοιες


Εκτέλεση εφαρμογής
Παίζουμε με τις έννοιες
Θεματική Ενότητα: Προμαθηματικές έννοιες. Παιχνίδι για τις έννοιες: Πάνω – κάτω, μέσα – έξω, μπροστά – πίσω, κοντά –μακριά, ψηλά – χαμηλά, αριστερά - δεξιά. Στο κέντρο της οθόνης, εμφανίζεται ένα αντικείμενο-δείκτης. Αριστερά της οθόνης εμφανίζονται 4 αντικείμενα τα οποία μπορούν να μετακινηθούν. Ένα ηχητικό μήνυμα δίνει την εντολή της έννοιας (πχ. Βάλε την κούκλα πάνω από το τραπέζι.) Ο μαθητής πρέπει να πάρει το κινούμενο αντικείμενο και να το τοποθετήσει στη σωστή θέση σε σχέση με το αντικείμενο δείκτη. Οι διαθέσιμες θέσεις είναι πάντα δύο και παρουσιάζονται ως εσοχές μέσα στις οποίες κλειδώνουν μόνο τα σωστά αντικείμενα. Σε περίπτωση λάθους επαναλαμβάνεται το ηχητικό μήνυμα. Το παιχνίδι έχει διάρκεια 2,5 λεπτών. Κερδίζουμε (3) βαθμούς για κάθε σωστή απάντηση και χάνουμε (1) βαθμό για κάθε λάθος απάντηση. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Μηδενίζουμε το παιχνίδι και το αρχίζουμε από την αρχή. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής, Α΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Σειροθέτηση εννοιών


Εκτέλεση εφαρμογής


Εκπαιδευτικό εργαλείο

Άκου και βάλε το κάθε αντικείμενο στη θέση του.
Θεματική Ενότητα: Προμαθηματικές έννοιες. Παιχνίδι με τις έννοιες: Μεγάλο–μικρό, ψηλό–χαμηλό, βαρύ-ελαφρύ, πλατύ-στενό, μακρύ-κοντό, χοντρό-λεπτό. Στο κάτω μέρος της οθόνης, εμφανίζονται 4 αντικείμενα που η διαφορά τους είναι το μέγεθος μιας από τις παραπάνω έννοιες. Ο μαθητής θα πρέπει να μετακινήσει τα αντικείμενα και να τοποθετήσει στη σειρά και στις εσοχές στο πάνω μέρος της οθόνης ανάλογα με το ηχητικό μήνυμα που περιγράφει τη διαφορά τους. Η εφαρμογή βρίσκεται σε αναμονή μέχρι ο μαθητής καταφέρει να τοποθετήσει όλα τα αντικείμενα στη σωστή σειρά. Όταν τα καταφέρει η εφαρμογή προχωράει στην επόμενη ομάδα αντικειμένων. Το παιχνίδι έχει διάρκεια 5 λεπτών. Κερδίζουμε (3) βαθμούς για κάθε σωστή απάντηση και χάνουμε (1) βαθμό για κάθε λάθος απάντηση. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει την εφαρμογή από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και βαθμούς. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής, Α΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Ποδόσφαιρο


Εκτέλεση εφαρμογής

Ποδόσφαιρο
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Άσκηση για την κίνηση πάνω-κάτω του ποντικιού. Σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου, ο χρήστης στο ρόλο τερματοφύλακα μετακινείται πάνω-κάτω στα όριο του τέρματος προσπαθώντας  να αποκρούσει την μπάλα. Στο παιχνίδι κινούνται από μόνοι τους και δύο ποδοσφαιριστές. Το παιχνίδι παίζεται με ένα ή με δύο τέρματα και έχει διάρκεια 2 λεπτών. Για κάθε απόκρουση του τερματοφύλακα, κερδίζουμε 1 βαθμό στο γενικό σκορ ενώ για κάθε γκολ χάνουμε 1 βαθμό. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει την εφαρμογή από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και βαθμούς. Ροζ: Ορίζει εάν το παιχνίδι θα παίζεται με ένα ή δύο τέρματα. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Γίνε ένας καλός πιλότος


Εκτέλεση εφαρμογής


Εκτέλεση εφαρμογής

Αεροπλάνο (πάνω-κάτω), (αριστερά-δεξιά)
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Άσκηση για την κίνηση πάνω-κάτω ή αριστερά-δεξιά. Ο χρήστης σε ρόλο πιλότου οδηγεί το αεροπλάνο του πετώντας στον ουρανό. Από την απέναντι πλευρά έρχονται προς το μέρος του άλλα αεροπλάνα, τα οποία με ελιγμούς θα πρέπει να αποφύγει. Κάθε σύγκρουση του αεροπλάνου με άλλο (χωρίς εκρήξεις), αφαιρεί ενέργεια και στο τέλος το αεροπλάνο πέφτει. Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί και αντίστροφα που είναι και πιο εύκολο και αρέσει στα παιδιά. Στόχος θα είναι να συγκρουστούμε με όσα περισσότερα αντίπαλα αεροπλάνα μπορούμε και να ρίξουμε το αεροπλάνο. Μέσα σε χρόνο δύο λεπτών θα πρέπει να κρατηθεί στον αέρα και ανάλογα με την ενέργεια που του έχει απομείνει, κερδίζει στο τέλος βαθμούς. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Επίπεδο βοήθειας που κάνει τα αντίπαλα αεροπλάνα να κινούνται πιο αργά και το αντίστροφο. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Βάλε τις κότες στο κοτέτσι


Εκτέλεση εφαρμογής

Βάλε τις κότες στο κοτέτσι
Θεματική Ενότητα: Παιχνίδια και μαθηματικά. Στην οθόνη εμφανίζεται η εικόνα ενός αγροκτήματος και στο κέντρο ένα κοτέτσι με φράκτη. Στο χώρο ανάλογα με τον αριθμό που επιλέγεται τυχαία, εμφανίζονται κότες που κινούνται ελεύθερα προς όλες τις κατευθύνσεις. Τις κότες θα πρέπει να τις κυνηγήσει και να τις μαζέψει στο κοτέτσι ένα παιδί τρέχοντας. Χρησιμοποιώντας το ποντίκι, ο μαθητής οδηγεί το παιδί κοντά στις κότες οι οποίες τρέχουν προς την αντίθετη κατεύθυνση με στόχο να τις σπρώξει να μπουν στο κοτέτσι από τα ανοίγματα στο φράκτη. Όσο πιο γρήγορα καταφέρει να μαζέψει όλες τις κότες, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το σκορ. Το παιχνίδι έχει διάρκεια 5 λεπτά. Για κάθε κότα που μπαίνει στο κοτέτσι κερδίζουμε (1) βαθμό και (5) βαθμούς όταν μπουν όλες οι κότες στο κοτέτσι. Αμέσως μετά το παιχνίδι αρχίζει από την αρχή μέχρι να τελειώσει ο χρόνος. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει ξανά η εφαρμογή μηδενίζοντας και το χρόνο. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Ειδικής και Προσχολικής Αγωγής, Α΄ Δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Ταύτιση σκιών και εικόνων


Εφαρμογή Εικόνες-Σκιά


Εφαρμογή Σκιές-Εικόνα

Ταυτίζω τη σκιά με το αντικείμενο και το αντίστροφο.
Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Σαν άσκηση παρατήρησης, στην 1η εφαρμογή και στην αριστερή πλευρά της οθόνης εμφανίζεται μια ομάδα από 4 αντικείμενα, ενώ στη δεξιά πλευρά εμφανίζεται η σκιά ενός από τα 4 αυτά αντικείμενα. Στη 2η εφαρμογή, στην αριστερή πλευρά της οθόνης εμφανίζεται μια ομάδα από 4 σκιές αντικειμένων, ενώ στη δεξιά πλευρά εμφανίζεται η εικόνα του αντικειμένου που αντιστοιχεί στη μία από τις 4 σκιές. Ο μαθητής πρέπει να αναγνωρίσει σε ποιο αντικείμενο αντιστοιχεί η σκιά (ή το αντίστροφο) και να κάνει κλικ πάνω του. Εντοπίζοντας το σωστό κερδίζει 2 βαθμούς, η οθόνη καθαρίζει και τη θέση τους παίρνει η επόμενη ομάδα. Σε περίπτωση αποτυχίας ακούει ένα χαρακτηριστικό ήχο και χάνει 1 βαθμό. Το παιχνίδι διαρκεί 5 λεπτά. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει την εφαρμογή από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και βαθμούς. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή