Τα νέα μας


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ «ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ 1»

[Ξεκινάμε σήμερα μια σειρά άρθρων με στόχο την αναλυτική παρουσίαση του εκπαιδευτικού πακέτου "Παίξε με τις λέξεις 1" το οποίο επιθυμούμε να εκδώσουμε με την βοήθεια των χρηστών της ιστοσελίδας μας. Αυτή η έκδοση αποτελεί και την "ευκαιρία να παρέχετε στήριξη στην προσπάθειά μας" στην οποία αναφερθήκαμε στο προηγούμενο άρθρο μας. Εφόσον επιθυμείτε να συμμετέχετε σε αυτήν την προσπάθεια, σας παρακαλούμε να ξεκινήσετε κοινοποιώντας με όποιον τρόπο μπορείτε αυτό το έργο, διευρύνοντας με αυτόν τον τρόπο τους πιθανούς υποστηρικτές.]

Η ιδέα της δημιουργίας ενός, όσο το δυνατόν, ολοκληρωμένου πακέτου διδασκαλίας της πρώτης ανάγνωσης ξεκίνησε από το γεγονός ότι δεν υπήρχε αντίστοιχο εξειδικευμένο βοήθημα για παιδιά με ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες στην ελληνική γλώσσα. Στόχος της ομάδας είναι να δημιουργηθεί ένα πλήρες πακέτο που θα συνδυάζει τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού συμπεριφοριστικής προσέγγισης με συναφές έντυπο υλικό και παιχνίδια με καρτέλες. Τα πρώτα εργαλεία λογισμικού που σχεδιάστηκαν ως βοηθήματα για την πρώτη ανάγνωση βρίσκονται ήδη αναρτημένα στη σελίδα μας: σύνθεση συλλαβών, εκμάθηση φωνηέντων, παιχνίδια λέξεων, ηλεκτρονικός πίνακας λέξεων και προτάσεων.

Όλο το πακέτο δημιουργήθηκε εστιάζοντας στο να γίνει η πρώτη επαφή με τα γράμματα και τις λέξεις ένα διασκεδαστικό παιχνίδι. Κάθε παιδί μπορεί να ακολουθήσει τους δικούς του ρυθμούς μάθησης με την σωστή καθοδήγηση και βοήθεια. Το λογισμικό «Παίξε με τις λέξεις 1», στην πρώτη του έκδοση, θα περιλαμβάνει εννέα παιχνίδια σύνθεσης λέξεων, ένα βοηθητικό πρόγραμμα αυτόματης σύνθεσης και ανάγνωσης λέξεων, 144 λέξεις με εικόνα και ήχο χωρισμένες σε αντίστοιχα επίπεδα, επαναληπτικά επίπεδα που βοηθούν στην εμπέδωση της γνώσης, εφαρμογές-εργαλεία σύνθεσης λέξεων και προτάσεων για τον εκπαιδευτικό, δυνατότητα αποθήκευσης λέξεων και προτάσεων πέραν των ενσωματωμένων στην εφαρμογή και καταγραφή προόδου για έξι χρήστες. Θα είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί σε λειτουργικό Windows για υπολογιστές και Android και iOS για tablet και κινητά (συνεχίζεται) ...


Αποτελέσματα έρευνας – προβληματισμοί και ερωτήματα 14

Σχεδόν έναν χρόνο πριν (τον Οκτώβριο του 2016) απευθυνθήκαμε στους εγγεγραμμένους χρήστες της ιστοσελίδας μας, ζητώντας την άποψή τους σχετικά με την χρηματοδότηση που απαιτείται για την συνεχή ανανέωση και για τη συντήρησή της .

Οι λόγοι που δεν ανακοινώθηκαν έως σήμερα τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας ήταν αρχικά η μικρή (4,2 %) ανταπόκριση, που μας έκανε διστακτικούς σχετικά με την εγκυρότητα των συμπερασμάτων, η χρονοβόρα διερεύνηση που ακολούθησε για εύρεση χρηματοδότησης καθώς και το νέο μας έργο για την ανάγνωση, για το οποίο θα βγει σύντομα ανακοίνωση.

Το βασικό εύρημα της έρευνας είναι ότι οι περισσότεροι χρήστες (62,2%) θέλουν να συνεχιστεί η δωρεάν παροχή με τη χρήση διαφημίσεων.

Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι τα μικρά παιδιά και αρκετές κατηγορίες παιδιών με ειδικές ανάγκες δεν μπορούν να κατανοήσουν τους κινδύνους του διαδικτύου ούτε και το τι είναι διαφημίσεις, ακόμη και όταν προσπαθήσουμε να τους το εξηγήσουμε με τον πιο απλό τρόπο. Οι διαφημίσεις, όπως χρησιμοποιούνται στις περισσότερες ιστοσελίδες, δηλαδή με βάση το τι αναζητήσεις έκανε τελευταία ο χρήστης και ποιες ιστοσελίδες επισκέφθηκε, κρύβουν τον τεράστιο κίνδυνο να βρεθούν τα παιδιά εκτεθειμένα σε περιεχόμενο που δεν θα έπρεπε. Η προσωπική μας πείρα μάς έχει δείξει ότι δεν χρειάζονται παραπάνω από δύο κλικ μετά τη διαφήμιση, για να βρεθεί ένα παιδί σε μία επικίνδυνη για αυτό ιστοσελίδα. Έτσι, αποκλείεται εντελώς για εμάς η πιθανότητα χρήσης διαφημίσεων με τον τρόπο που γίνεται σε άλλες σελίδες, οι οποίες απευθύνονται σε ενηλίκους.

Η μόνη λύση που θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε, είναι η εξεύρεση χορηγού, ο οποίος θα πρέπει να δεχτεί ότι δεν μπορούμε να βάλουμε διαφημίσεις με συνδέσμους (links) στις σελίδες όπου παίζουν τα παιδιά και, επίσης, να αρκεστεί στη διαφήμιση μέσω news letter και σε λογότυπο αναφοράς στις εφαρμογές. Εδώ προκύπτουν αρκετά ζητήματα εκ των οποίων δύο αποτελούν ανυπέρβλητα εμπόδια:

Το πρώτο είναι οι απαιτήσεις που μπορεί να εγείρει κάποιος που χρηματοδοτεί αποκλειστικά ή σχεδόν αποκλειστικά μια ομάδα, όταν καταλάβει την σχέση εξάρτησης που δημιουργείται. Για παράδειγμα: «Γιατί δεν φτιάχνετε κάτι πιο ευκολοχώνευτο, πιο μοδάτο και ανάλαφρο, για να έχουμε περισσότερους επισκέπτες;».

Το δεύτερο είναι ότι οι εκπαιδευτικές εφαρμογές για πολύ μικρά παιδιά και για παιδιά με ειδικές ανάγκες δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να γίνουν τόσο δημοφιλείς, ώστε να προσεγγίσουν ένα πραγματικά μεγάλο κοινό. άρα δεν συμφέρει σε κανέναν να πληρώνει τα έξοδα που απαιτούνται, αφού δεν θα του αποφέρει τα οφέλη που θα ήθελε.

Βρισκόμαστε λοιπόν μπροστά στα εξής προβλήματα - ερωτήματα:

α) Μπορεί να βρεθεί χορηγός με όρους που θα εξασφαλίζουν την ασφάλεια για τα παιδιά, την ανεξαρτησία της ομάδας για δημιουργία εκπαιδευτικών εφαρμογών και την επαρκή οικονομική κάλυψη των εξόδων;

Δυστυχώς ΟΧΙ! Εμείς τουλάχιστο δεν καταφέραμε να βρούμε χορηγό με αυτούς τους όρους και πιστεύουμε ότι, αν υπάρχει, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί. Εάν κάπου ανάμεσα στους χρήστες της ιστοσελίδας μας είναι κρυμμένος κάποιος, ας φανερωθεί γρήγορα! Τον χρειαζόμαστε!

β) Μπορούμε εμείς ως ομάδα να συνεχίσουμε να χρηματοδοτούμε την λειτουργία της Kidmedia;

Η απάντηση είναι και πάλι δυστυχώς ΟΧΙ. Εδώ και τρία χρόνια δωρεάν λειτουργίας πληρώνουμε τη φιλοξενία της σελίδας, τις διαφημίσεις στο facebook, τις συνδρομές για την λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για τις βιβλιοθήκες γραφικών και για τα προγράμματα που χρησιμοποιούμε για να δημιουργούμε καθώς και όποια άλλα έξοδα προκύπτουν ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΣΟΔΟ. Επίσης, υπάρχει ο κόπος και οι ατελείωτες ώρες εργασίας χωρίς αμοιβή των μελών της ομάδας. Τα μέλη της μικρής μας ομάδας είναι είτε δάσκαλοι ειδικής αγωγής είτε άτομα χωρίς εισόδημα ή μερικώς απασχολούμενοι, όλοι με περιορισμένα οικονομικά μέσα και αρκετές υποχρεώσεις,

Μένουν λοιπόν τα βασικά θέματα στα οποία καλείστε να απαντήσετε ΕΣΕΙΣ, οι χρήστες της ιστοσελίδας μας:

Υπάρχει πραγματικός λόγος να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας;

Θα στηρίξετε εσείς την ανεξάρτητη δημιουργία εκπαιδευτικών εφαρμογών για μικρά παιδιά και παιδιά με ειδικές ανάγκες χωρίς διαφημίσεις και χορηγούς;

Θα στηρίξετε την έκδοση υλικού που θα σχετίζεται με τις εφαρμογές μας;

Εάν η απάντηση στα παραπάνω είναι «δυστυχώς ΟΧΙ», τότε το μόνο μας μένει να πράξουμε πλέον είναι «να τραβήξουμε την πρίζα» και να περάσουμε στο παρελθόν.

Εάν όμως είναι ΝΑΙ, μένει να το δούμε στο κάλεσμα που θα κάνουμε σύντομα, αφού σας παρουσιάσουμε την νέα υπό έκδοση εργασία μας για την εκμάθηση της πρώτης ανάγνωσης. Εμείς από την πλευρά μας κάνουμε πάντα το καλύτερο που μπορούμε, έχοντας στο μυαλό μας μόνο τους τελικούς αποδέκτες της εργασίας μας: Τα παιδιά. Σύντομα θα σας δώσουμε την ευκαιρία να παρέχετε στήριξη στην προσπάθειά μας μιας και χωρίς αυτήν φαίνεται πως είναι αδύνατο να συνεχίσουμε.


Τραγούδι: “Έφτασε η Άνοιξη”

Τραγούδι: "Έφτασε η Άνοιξη"

Ένα τραγούδι για την Άνοιξη από την ομάδα δημιουργίας εκπαιδευτικού λογισμικού Kidmedia. Με στόχο να κάνουμε τα παιδιά να χαμογελάσουν, δημιουργήσαμε ένα video χρησιμοποιώντας την τεχνική του GreenBox και μια απλή φωτογραφική μηχανή για κάμερα. Στο video εμφανίζονται οι στίχοι αλλά και οι συγχορδίες της μουσικής. Μέσα από τη σελίδας μας (www.kidmedia.gr) και την ενότητα [Για μεγάλους], επιλέγοντας εκτυπώσεις μπορείτε να τυπώσετε τους στίχους με τις συγχορδίες της μουσικής. Μπορείτε ακόμη ν΄ ακούσετε ή και να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας από την ενότητα [Κατεβάστε] και την υποενότητα [μουσική] το τραγούδι σε MP3 σε κανονική εκτέλεση αλλά και σε Καραόκε.


Πίνακας συλλαβών, λέξεων & προτάσεων

Εκπαιδευτικό εργαλείο


Οδηγίες σε Video

Πίνακας συλλαβών, λέξεων και προτάσεων.

Θεματική Ενότητα:Πρώτη Ανάγνωση. Η εφαρμογή αυτή, είναι ένα πολύ χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο για να συνθέτουμε συλλαβές, λέξεις ακόμη και μικρές προτάσεις. Μοιάζει με έναν μαγνητικό πίνακα γραμμάτων αλλά με περισσότερες δυνατότητες. Γύρω από τον πίνακα υπάρχουν όλα τα γράμματα της αλφαβήτου καθένα από τα οποία μπορούμε να σύρουμε όσες φορές θέλουμε και να τα τοποθετήσουμε μέσα στον πίνακα. Αφήνοντας ένα γράμμα μέσα στον πίνακα, αυτό κλειδώνει σε μία από τις 36 διαθέσιμες θέσεις χωρισμένες σε 3 σειρές. Αυτό μας βοηθάει στη σωστή απόσταση των γραμμάτων μεταξύ τους. Εάν τοποθετήσουμε ένα γράμμα πάνω στο άλλο μέσα στον πίνακα αυτό αντικαθιστά το προηγούμενο. Ένα γράμμα που θέλουμε να το σβήσουμε μέσα από τον πίνακα, απλώς το σέρνουμε και το αφήνουμε έξω από αυτόν. Πολλές είναι οι δυνατότητες της εφαρμογής με τη χρήση των κουμπιών στο δεξιό τμήμα της οθόνης. Πατώντας το μπλε κουμπί αλλάζουμε τα γράμματα από μικρά σε κεφαλαία και το αντίστροφο. Η λειτουργία αυτή αλλάζει μόνο το γράμματα γύρω από τον πίνακα αφήνοντας απείραχτα όσα γράμματα είχαμε ήδη τοποθετήσει. Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί, σβήνουμε όλα τα γράμματα που βρίσκονται μέσα στον πίνακα. Πατώντας το πράσινο κουμπί ενεργοποιούμε ή απενεργοποιούμε τη γραφίδα, που μας επιτρέπει με πατημένο το αριστερό κλικ (ή με το δάκτυλό μας σε ένα tablet) να σχεδιάζουμε με κόκκινη γραμμή, υπογραμμίζοντας συλλαβές ή λέξεις. (Προσοχή!!! Με ενεργοποιημένη τη γραφίδα, δεν μπορούμε να παίρνουμε γράμματα.) Πατώντας το μώβ κουμπί, σβήνουμε ότι έχουμε σχεδιάσει με τη γραφίδα. Στη λειτουργία τοποθέτησης γραμμάτων μέσα στον πίνακα, υπάρχει διαθέσιμη μια επιπλέον κόκκινη γραφίδα καπνού που σβήνει σιγά-σιγά μόνη της. Για να σχεδιάζουμε με αυτήν, αρκεί με πατημένο το αριστερό κλικ (ή με το δάκτυλό μας σε tablet) να σύρουμε το ποντίκι σε κενό χώρο του πίνακα όπου δεν υπάρχουν γράμματα. Στην πράξη, θα μπορούσαμε να σύρουμε γράμματα και να συνθέσουμε συλλαβές. Να ζητήσουμε από το μαθητή να γράψει μία λέξη μόνος του. Να βάλουμε τα γράμματα μιας λέξης μέσα στον πίνακα και να ζητήσουμε από το μαθητή να τη συνθέσει. Να γράψουμε εμείς τη λέξη και να ζητήσουμε από το μαθητή να την δημιουργήσει ξανά. Να γράψουμε μικρές προτάσεις. Να χρησιμοποιήσουμε τις γραφίδες για να βοηθήσουμε το μαθητή να διαβάσει τις συλλαβές ή τις λέξεις.Να χρησιμοποιήσουμε τέλος την εφαρμογή συνδυαστικά με καρτέλες, τετράδια και βιβλία. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από την εφαρμογή.
Οnline εκπαιδευτικό εργαλείο-παιχνίδι για μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής και δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Linux και Mac OS, (η εφαρμογή είναι πιο ευέλικτη), αλλά και σε Android και IOS.

Η εφαρμογή αυτή είναι ιδανική για να μαθαίνουν οι μαθητές με ευχάριστο τρόπο ορθογραφία. Μπορούμε να χρησιμοποιούμε συλλαβές, λέξεις ή προτάσεις, ανάλογα με το μαθησιακό επίπεδο και τις δυνατότητες του μαθητή.
ΜΑΘΗΜΑ 1ο
Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα γράμματα που βρίσκονται στο πλαίσιο του πίνακα, σχηματίζουμε συλλαβές ή λέξεις και με τη βοήθεια του μαρκαδόρου (πράσινο κουμπί) βοηθάμε τους μαθητές να διαβάσουν τις συλλαβές. (Ενώνουμε με μια καμπύλη σύμφωνο με φωνήεν και συλλαβίζουμε).
ΜΑΘΗΜΑ 2ο
Για τους μαθητές που δεν χρησιμοποιούν τόνους. Σχηματίζουμε λέξεις στον πίνακα χωρίς τόνους και τους ζητάμε να αντικαταστήσουν τα φωνήεντα που πρέπει να έχουν τόνο, ώστε οι λέξεις να είναι σωστές. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο μπορούν να μάθουν οι μαθητές τη χρήση των διαλυτικών.
ΜΑΘΗΜΑ 3ο
Δίνουμε στους μαθητές ένα έντυπο κείμενο που μπορούν να διαβάσουν και τους ζητάμε (αφού το διαβάσουν σωστά) να επιλέξουν λέξεις ή μια πρόταση και να τη γράψουν σε ένα τετράδιο αντιγραφής. Στη συνέχεια, τους ζητάμε να παρατηρήσουν τον τρόπο γραφής των λέξεων και, όταν είναι έτοιμοι, να γράψουν τις λέξεις ή την πρόταση στον πίνακα της εφαρμογής χωρίς να τις βλέπουν. Τους εξηγούμε ότι όλα τα γράμματα βρίσκονται γύρω από την οθόνη και ότι υπάρχουν όλα τα φωνήεντα με τόνο, χωρίς τόνο και με διαλυτικά. Πρέπει να προσέχουν ώστε να επιλέγουν τα σωστά γράμματα. Επίσης, πατώντας το μπλε κουμπί δεξιά, χρησιμοποιούν και τα κεφαλαία γράμματα, αν τα χρειαστούν. Μπορούν μόνοι τους να ελέγξουν την ορθογραφία από το τετράδιο και να διορθώσουν τα λάθη τους. Από την χρήση του στην τάξη παρατηρήσαμε ότι είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για εξάσκηση της μνήμης και της παρατηρητικότητας καθώς και για την εφαρμογή της αυτοδιόρθωσης με διασκεδαστικό τρόπο.

Κράτα το

Κράτα το

Επιστροφή

Έρευνα της Kidmedia για χρηματοδότηση στο τέλος του 2016

Ευχαριστούμε πολύ όσες και όσους συμμετείχαν στην έρευνά μας! Σύντομα θα προχωρήσουμε σε σχετική ανακοίνωση!

Το παρακάτω κείμενο παραμένει δημόσιο για λόγους αρχειοθέτησης:

Όπως γνωρίζετε η συντήρηση μιας ιστοσελίδας όπως αυτή της Kidmedia καθώς και η συνεχής έρευνα και ανάπτυξη σύγχρονων εκπαιδευτικών εφαρμογών απαιτεί ένα αρκετά σημαντικό χρηματικό  ποσό εκτός από πολύ κόπο και εργασία. Εδώ και τρία χρόνια η ομάδα μας, που αποτελείται αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς,  έχει επωμιστεί όλο αυτό το οικονομικό κόστος που αφορά σε ενοίκιο ονόματος TLD και server, συνδρομές για βιβλιοθήκες γραφικών, αγορά προγραμμάτων και εξοπλισμού και πολλά άλλα που είναι απαραίτητα για να μπορεί μια ιστοσελίδα να λειτουργεί σε αυτό το επίπεδο προσφέροντας συνέχεια νέες εκπαιδευτικές εφαρμογές.

Η ομάδα μας είχε αποφασίσει ότι σε μία ιστοσελίδα την οποία χρησιμοποιούν μικρά παιδιά ή εκπαιδευτικοί στον χώρο του σχολείου, δεν μπορεί να έχει διαφημίσεις και εξωτερικούς συνδέσμους. Μετά από τρία χρόνια δωρεάν λειτουργίας πρέπει πλέον να βρεθεί τρόπος χρηματοδότησης της σελίδας από τους χρήστες της ή να βρεθούν χορηγοί με διαφήμιση. Η δεύτερη λύση εξακολουθεί να είναι κάτι το οποίο δεν επιθυμούμε καθόλου. Φανταστείτε, ξεκινώντας τα Ενσφηνώματα ή τον Ταξάκη να πρέπει να παρακολουθήσετε βίντεο με διαφήμιση αναψυκτικού ή καταστήματος παιχνιδιών ...

Απευθυνόμαστε λοιπόν σε εσάς, τους χρήστες της σελίδας μας για να μας πείτε τη γνώμη σας σχετικά με το πώς θα πρέπει να συνεχιστεί η λειτουργία της Kidmedia. Η συμμετοχή σας στην έρευνα είναι απαραίτητη για εμάς και θα μας βοηθήσει πολύ στις αποφάσεις που πρέπει να παρθούν αυτό το διάστημα. Είναι μια πολύ μικρή έρευνα με 10 το πολύ ερωτήσεις ανάλογα με τις επιλογές σας.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας.


Παίζουμε με τις δικές μας λέξεις

Εκπαιδευτικό εργαλείο


Οδηγίες σε Video

Παίζουμε με τις δικές μας λέξεις…

Θεματική Ενότητα: Πρώτη Ανάγνωση. Η εφαρμογή είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο για τη γλώσσα με στόχο να βοηθήσει τα παιδιά να συνθέτουν λέξεις ή πολύ μικρές προτάσεις. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν παιχνίδι όπου προσπαθούμε να μαντέψουμε και στη συνέχεια να συνθέσουμε μια λέξη ή μια μικρή πρόταση. Αποτελείται από 2 οθόνες. Στην πρώτη οθόνη ο εκπαιδευτικός μπορεί να γράψει μέσα στα συγνεφάκια από 1 έως 10 λέξεις ή μικρές προτάσεις αλλά μέχρι 12 χαρακτήρες η κάθε μία. Πατώντας το μωβ κουμπί δίπλα από κάθε σύννεφο, καθαρίζουμε ότι γράψαμε σε αυτό, ενώ με το μεγάλο μωβ κουμπί κάτω δεξιά στην οθόνη, καθαρίζουμε όλα τα σύννεφα. Έχοντας γράψει τουλάχιστον μία λέξη ή πρόταση σε οποιοδήποτε σύννεφο,, τότε μπορούμε πατώντας το λευκό τριγωνικό κουμπί να περάσουμε στη δεύτερη οθόνη. Στη δεύτερη οθόνη η εφαρμογή επιλέγει τυχαία μία από τις λέξεις ή προτάσεις που γράψαμε και σκορπίζει ανακατεμένα τα γράμματά που την αποτελούν. Ο μαθητής κάνοντας κλικ στα ανακατεμένα γράμματα προσπαθεί να βρει τη σειρά τους ώστε να σχηματισθεί η λέξη ή η πρόταση στο κάτω μέρος της οθόνης. Πατώντας λάθος γράμμα, αυτό απλά αναπηδά στη θέση του ενώ πατώντας το σωστό, αυτό μετακινείται στη σωστή θέση. Όταν ολοκληρωθεί η εικόνα, ο μαθητής μπορεί να προσπαθήσει να τη διαβάσει μόνος του ή να τον βοηθήσουμε πατώντας πάνω στα γράμματα με το ποντίκι αλλάζοντας το χρώμα τους. Με την ολοκλήρωση της λέξης και πατώντας το κίτρινο κουμπί στο κέντρο της οθόνης η εφαρμογή διαλέγει την επόμενη λέξη. Εναλλακτικά με το κίτρινο κουμπί, μπορούμε να παίξουμε προσπαθώντας με πατημένο το αριστερό κλικ να μετακινήσουμε το μπλε ψαλίδι και να κόψουμε τα χρωματιστά χαρτιά στον πίνακά μας. Εάν τα κόψουμε όλα, τότε η εφαρμογή επιλέγει την επόμενη λέξη. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, στη δεύτερη οθόνη, γυρίζουμε στην πρώτη και από εκεί με το πάτημα του κόκκινου κουμπιού βγαίνουμε από την εφαρμογή. Οnline εκπαιδευτικό εργαλείο-παιχνίδι για μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής και δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Linux και Mac OS, (η εφαρμογή είναι πιο ευέλικτη), αλλά και σε Android και IOS.

Επιστροφή

Η ώρα είναι…

Εκπαιδευτικό εργαλείο


Οδηγίες σε Video

Η ώρα είναι…

Θεματική Ενότητα: Ώρα και χρόνος. Η εφαρμογή αυτή αποτελεί ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία της ώρας. Περιστρέφοντας κυκλικά τον δείκτη του ποντικιού με πατημένο το αριστερό κλικ (για PC), ή το δάκτυλό μας πάνω στην οθόνη (για tablet), κινούμε ρεαλιστικά τους δείκτες του ρολογιού δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα ώστε με κάθε ολόκληρη περιστροφή του λεπτοδείκτη ο ωροδείκτης μετακινείται κατά μία ώρα. Πολλές είναι οι δυνατότητες της εφαρμογής με τη χρήση των κουμπιών στο δεξιό τμήμα της οθόνης.Πατώντας το πράσινο κουμπί ενεργοποιούμε τα επίπεδα βοήθειας. Στο 1ο επίπεδο εμφανίζονται στην οθόνη αριθμητικά στοιχεία και λέξεις γύρω από το ρολόι με τις ενδείξεις και(+) και παρά(-), Σε συνδυασμό με τη χρωματική διαφορά στην αριστερή και δεξιά πλευρά του ρολογιού ( πράσινο για το και, κόκκινο για το παρά), βοηθάει το μαθητή στη σωστή εκφορά της ώρας. Στο 2ο επίπεδο βοήθειας και στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζονται δύο ψηφιακές απεικονίσεις της ώρας, μια καθαρά αριθμητική (δεξιά) και μια αριθμητική-περιγραφική (αριστερά) ενώ η ώρα αναπαράγεται αυτόματα ηχητικά μόλις αφήσουμε το αριστερό κλικ (PC) ή το δάκτυλό μας από την οθόνη (tablet), αρκεί ο δείκτης του ποντικιού η το δάκτυλό μας να ΜΗΝ βρίσκεται στην μπλε περιοχή με τα κουμπιά, αλλά στην ενεργή περιοχή της εφαρμογής.Πατώντας τα κουμπιά με τις μπλε αποχρώσεις, αλλάζουμε το βήμα περιστροφής του λεπτοδείκτη. Το βήμα ελέγχεται από το μεσαίο μπλε κουμπί και μπορεί να ρυθμιστεί σε βήμα 5 λεπτών, 15 (τέταρτο), 30 (μισή), 60 (ακριβώς). Πατώντας τώρα τα γαλάζια κουμπιά (+) και (-) μετακινούμε το δείκτη ανάλογα με το βήμα. Αυτή η δυνατότητα μας βοηθάει να ξεκινήσουμε τη διδασκαλία της ώρας από το βήμα 60 (ακριβώς) και σταδιακά να προχωρήσουμε σε μικρότερα βήματα.Πατώντας το μώβ κουμπί του ήχου αναπαράγεται ηχητικά η ώρα, οποιαδήποτε στιγμή και αν το πατήσουμε. Η εφαρμογή μας δίνει τη δυνατότητα να χτίσουμε τη δική μας πορεία διδασκαλίας της ώρας, μπορεί όμως και να επιτρέψει στα παιδιά μόνα τους με ενεργοποιημένα τα επίπεδα βοήθειας και σε συνδυασμό με την ηχητική αναπαραγωγή να την ανακαλύψουν και να την μάθουν.Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά 4-8 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux. Μπορείτε να βρείτε την αντίστοιχη εκτύπωση στην σελίδα των εκτυπώσεων (κάντε κλικ εδώ)

Επιστροφή

Με την Πασχαλίτσα ρίξε κάτω όλα τα λουλούδια


Εκτέλεση εφαρμογής


Οδηγίες σε Video

Ρίξε κάτω όλα τα λουλούδια.

Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Στην οθόνη εμφανίζονται σταδιακά μικρά λουλούδια σε τυχαίες θέσεις. Η πασχαλίτσα κινείται μόνη της προς όλες τις κατευθύνσεις προσπαθώντας να ρίξει κάτω όλα τα λουλούδια. Ο χρήστης, μπορεί να στρίψει προς τα αριστερά η δεξιά την πασχαλίτσα κάνοντας κλικ ή ακουμπώντας το δάκτυλό του στο αριστερό ή δεξιό τμήμα της οθόνης. Στόχος του παιχνιδιού είναι να περάσει η πασχαλίτσα πάνω από όλα τα λουλούδια και να τα ρίξει στο κάτω μέρος της οθόνης. Το παιχνίδι χωρίζεται σε 5 επίπεδα. Σε κάθε επόμενο επίπεδο η πασχαλίτσα κινείται όλο και πιο γρήγορα. Το παιχνίδι είναι πολύ εύκολο για μικρά παιδιά μιας και η πασχαλίτσα με την κίνησή της μπορεί τυχαία και χωρίς βοήθεια να ρίξει όλα τα λουλούδια. Εάν όμως στόχος του παιχνιδιού είναι οι βαθμοί τότε χρειάζεται παρέμβαση στην κίνησή της και το παιχνίδι γίνεται δυσκολότερο. Το 1ο επίπεδο έχει διάρκεια 100 δευτερόλεπτα και κάθε επόμενο 10 δευτερόλεπτα λιγότερο. Τον χρόνο που απομένει σε κάθε επίπεδο εάν έχουμε ρίξει όλα τα λουλούδια τον κερδίζουμε σε βαθμούς. Κερδίζουμε επιπλέον 1 βαθμό για κάθε λουλούδι που ρίχνουμε στο 1ο επίπεδο, 2 στο 2ο, 3 στο 3ο, 4 στο 4ο και 5 βαθμούς στο 5ο επίπεδο. Χάνουμε 2 βαθμούς κάθε φορά που η πασχαλίτσα χτυπάει στις άκρες της οθόνης. Κουμπιά: Με το πάτημα του πράσινου κουμπιού, ενεργοποιούμε τα επίπεδα βοήθειας. Στο 1ο επίπεδο βοήθειας, η πασχαλίτσα κινείται πιο αργά από την ταχύτητα του επιπέδου στο οποίο βρισκόμαστε και στο 2ο επίπεδο βοήθειας ακόμη πιο αργά. Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί μηδενίζουμε το παιχνίδι και το αρχίζουμε από την αρχή.Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά 2-8 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.

Επιστροφή

Η πασχαλίτσα μαζεύει τους αριθμούς με τη σειρά

Εκτέλεση εφαρμογής


Οδηγίες σε video

Βάλε τους αριθμούς των λουλουδιών στη σειρά.

Θεματική Ενότητα: Αισθητοποίηση αριθμών στη δεκάδα. Στην οθόνη εμφανίζονται σταδιακά λουλούδια σε τυχαίες θέσεις που έχουν πάνω τους και από έναν αριθμό. Ο χρήστης, είτε οδηγώντας μια μικρή πασχαλίτσα με το ποντίκι (έκδοση για PC), είτε με το δάκτυλό του (έκδοση για tablet), μετακινεί μια μεγαλύτερη πασχαλίτσα. Στόχος του παιχνιδιού είναι να περάσει η μεγάλη πασχαλίτσα πάνω από όλα τα λουλούδια και να ρίξει τους αριθμούς στο κάτω μέρος της οθόνης αλλά με τη σειρά από τον μικρότερο προς τον μεγαλύτερο. Το παιχνίδι αρχίζει με τον αριθμό 1, συνεχίζεται με τους αριθμούς 1 και 2 μετά τους 1,2,3 και συνεχώς προσθέτει και τον επόμενο αριθμό με κάθε επανάληψη φτάνοντας μέχρι και τον αριθμό 10. Ένα πολύ εύκολο παιχνίδι για μικρά παιδιά χωρίς βαθμούς και χωρίς τέλος, με δεδομένο ότι ένας αριθμός δεν πέφτει εάν δεν έρθει η σειρά του. Κάθε φορά που το παιχνίδι ολοκληρώνεται, η πασχαλίτσα κινείται ρυθμικά, λουλούδια δημιουργούνται και κινούνται σαν πυροτεχνήματα και το παιχνίδι αρχίζει από την αρχή με έναν αριθμό περισσότερο. Κουμπιά: Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εμφανίζεται στο κέντρο της οθόνης ένα ουράνιο τόξο. Εάν διαλέξουμε την πασχαλίτσα, συνεχίζουμε το παιχνίδι. Εάν όμως διαλέξουμε πάλι το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά 2-5 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.

Επιστροφή

Η πασχαλίτσα μαζεύει τα λουλούδια από την οθόνη


Εκτέλεση εφαρμογής


Οδηγίες σε Video

Διώξε όλα τα λουλούδια από την οθόνη.

Θεματική Ενότητα: Δεξιότητες και πρώτη επαφή και χρήση των Η/Υ. Στην οθόνη εμφανίζονται σταδιακά μικρά λουλούδια σε τυχαίες θέσεις. Ο χρήστης, είτε οδηγώντας μια μικρή πασχαλίτσα με το ποντίκι (έκδοση για PC), είτε με το δάκτυλό του (έκδοση για tablet), μετακινεί μια μεγαλύτερη πασχαλίτσα. Στόχος του παιχνιδιού είναι να περάσει η μεγάλη πασχαλίτσα πάνω από όλα τα λουλούδια και να τα ρίξει στο κάτω μέρος της οθόνης. Ένα πολύ εύκολο παιχνίδι για μικρά παιδιά χωρίς βαθμούς και χωρίς τέλος. Κάθε φορά που το παιχνίδι ολοκληρώνεται, η πασχαλίτσα κινείται ρυθμικά, λουλούδια δημιουργούνται και κινούνται σαν πυροτεχνήματα και το παιχνίδι αρχίζει από την αρχή. Κουμπιά: Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εμφανίζεται στο κέντρο της οθόνης ένα ουράνιο τόξο. Εάν διαλέξουμε την πασχαλίτσα, συνεχίζουμε το παιχνίδι. Εάν όμως διαλέξουμε πάλι το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά 2-5 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.

Επιστροφή