Τα νέα μας


Μαθαίνουμε για το πρόσωπο (1)


Εκτέλεση εφαρμογής
Εκπαιδευτικό εργαλείο
Το κεφάλι μας.
Θεματική Ενότητα: Το σώμα μας. Παιχνίδι με τις έννοιες: Μάτια, μύτη, στόμα, αυτιά, λαιμός. Στην οθόνη εμφανίζεται η μορφή ενός παιδιού που ζητάει να του δείξουμε μέρη από το πρόσωπό του. Ένας μεγεθυντικός φακός βοηθάει να στοχεύσουμε το τμήμα του προσώπου που θέλουμε. Οι ερωτήσεις έρχονται σε πεντάδες και η διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρι να λήξει ο χρόνος του παιχνιδιού. Οι σωστές και οι λάθος απαντήσεις φαίνονται αριστερά της οθόνης. Το παιχνίδι έχει διάρκεια 1 λεπτού σε καθαρό όμως χρόνο (ο χρόνος τρέχει μόνο όταν πρέπει να δώσουμε την απάντησή μας). Κερδίζουμε (2) βαθμούς για κάθε σωστή απάντηση και χάνουμε (1) βαθμό για κάθε λάθος απάντηση. Κερδίζουμε (10) βαθμούς αν απαντήσουμε σωστά σε όλες της ερωτήσεις μιας πεντάδας. Έξτρα βαθμούς και αστέρια κερδίζουμε στο τέλος του παιχνιδιού, ανάλογα με τις επιδόσεις μας. Σαν εκπαιδευτικό εργαλείο ο χρόνος συνεχώς ανανεώνεται, ενώ ταυτόχρονα μπορούμε να ιχνογραφήσουμε ή να σχεδιάσουμε ανοίγοντας το συρτάρι αριστερά της οθόνης.  Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει την εφαρμογή από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και βαθμούς. Πράσινο: Με επαναλαμβανόμενα κλικ επιλέγουμε να εμφανίζεται το εικονίδιο του μεγαφώνου που μας επιτρέπει με κλικ να ακούσουμε ξανά την ερώτηση ή να εμφανίζεται η λέξη που αντιστοιχεί στην ερώτηση. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Οδηγός εξαγωγής σελίδων από αρχεία pdf

Σε πολλές περιπτώσεις χρειάζεται να εξάγουμε συγκεκριμένες σελίδες από ένα μεγάλο αρχείο pdf, πχ από ένα σχολικό βιβλίο, ώστε να έχουμε ένα μικρότερο αρχείο που θα είναι πιο εύκολο να αποσταλεί με email.
Μπορείτε να δείτε όλη τη διαδικασία σε αυτήν την παρουσίαση από την Kidmedia, στην οποία εξηγούμε τον τρόπο χρήσης του δωρεάν (και ανοιχτού κώδικα) προγράμματος PDFSam.
Εάν κατεβάσετε την έκδοση για παλαιότερους υπολογιστές ή για λειτουργικά 32 bit είναι πιθανό να εμφανιστεί το εξής μήνυμα: "Τhis application requires a java runtime environment 1.8.0". Το πρόγραμμα θα σας κατευθύνει μόνο του στην ιστοσελίδα όπου θα μπορέσετε να "κατεβάσετε" την Java για να λειτουργήσει.



Άβακας 100άδας

Εικονίδιο εκπαυδευτικής εφαρμογήε με άβακα στην εκατοντάδα
Εκπαιδευτικό εργαλείο

Άβακας στην εκατοντάδα.
Θεματική Ενότητα: Μαθηματικά – Άβακας εκατοντάδας. Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζεται μια οριζόντια πράξη στην εκατοντάδα. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ορίσει τους όρους της πράξης και να επιλέξει πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό ή διαίρεση κάνοντας κλικ ή κρατώντας πατημένο το ποντίκι πάνω στα ερωτηματικά. Επίσης μπορεί να ορίσει το αποτέλεσμα. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζονται κυκλικά κενά όπου αν κάνουμε κλικ ή κρατήσουμε πατημένο το ποντίκι, εμφανίζονται και εξαφανίζονται οι μπάλες του άβακα. Κάνοντας παρατεταμένο κλικ σε οποιοδήποτε κενό μιας κάθετης στήλης εμφανίζονται όλες οι μπάλες αυτής της στήλης. Αριστερά από τις μπάλες του άβακα εμφανίζονται οι αντίστοιχοι αριθμοί οι οποίοι εμφανίζονται και εξαφανίζονται με κλικ ή κρατώντας πατημένο το ποντίκι. Κουμπιά: Κόκκινο και Πράσινο: Ορίζουν το χρώμα για τις νέες μπάλες. Πορτοκαλί: Εξαφανίζει-εμφανίζει τους αριθμούς αριστερά από τις μπάλες. Μπλε: Επανεκκίνηση της εφαρμογής Μωβ: Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα. Οnline εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία όλων των πράξεων με ακέραιους αριθμούς στην πρώτη εκατοντάδα. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Άβακας 20άδας

Εικονίδιο εκπαυδευτικής εφαρμογήε με άβακα στην εικοσάδα
Εκπαιδευτικό εργαλείο

Άβακας στην εικοσάδα.
Θεματική Ενότητα: Μαθηματικά – Άβακας εικοσάδας. Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζεται μια οριζόντια πράξη πρόσθεσης ή αφαίρεσης στην εικοσάδα. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ορίσει τους όρους της πράξης και να επιλέξει πρόσθεση ή αφαίρεση κάνοντας κλικ ή κρατώντας πατημένο το ποντίκι πάνω στα ερωτηματικά. Επίσης μπορεί να ορίσει το αποτέλεσμα. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζονται κυκλικά κενά όπου αν κάνουμε κλικ ή κρατήσουμε πατημένο το ποντίκι, εμφανίζονται και εξαφανίζονται οι μπάλες του άβακα. Πάνω από τις μπάλες του άβακα εμφανίζονται οι αντίστοιχοι αριθμοί οι οποίοι εμφανίζονται και εξαφανίζονται με κλικ ή κρατώντας πατημένο το ποντίκι. Κουμπιά: Κόκκινο και Πράσινο: Ορίζουν το χρώμα για τις νέες μπάλες. Πορτοκαλί: Εξαφανίζει-εμφανίζει τους αριθμούς πάνω από τις μπάλες. Μπλε: Επανεκκίνηση της εφαρμογής Μωβ: Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα. Οnline εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία της πρόσθεσης και της αφαίρεσης στην πρώτη εικοσάδα. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Κάθετη πρόσθεση στην εικοσάδα


Εκτέλεση εφαρμογής
Κάθετη πρόσθεση στην εικοσάδα.
Θεματική Ενότητα: Μαθηματικά – Αριθμοί και πράξεις μέσα στην εικοσάδα. Στο αριστερό μέρος της οθόνης εμφανίζεται μια κάθετη πράξη πρόσθεσης στη εικοσάδα. Ζητούμενος αριθμός μπορεί να είναι εκτός από το άθροισμα και ο 2ος προσθετέος. Στο δεξί μέρος της οθόνης εμφανίζονται οι μπάλες των αριθμών στις οποίες ο μαθητής κάνει κλικ για να δώσει την απάντηση. Οι μπάλες αλλάζουν αυτόματα από 0-10 και από 10-20, ανάλογα με το τι απαιτεί η πράξη σαν απάντηση. Με κάθε σωστή απάντηση έχουμε και ηχητική επιβράβευση. Η εφαρμογή καταγράφει τόσο τις σωστές όσο και τις λάθος απαντήσεις. Το παιχνίδι έχει διάρκεια 5 λεπτά. Για κάθε σωστή απάντηση κερδίζουμε (2) βαθμούς, ενώ με λάθος απάντηση χάνουμε (1) βαθμό. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:(Διπλός ρόλος) Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού επιλέγουμε πράξεις χωρίς τον αριθμό (0) και το αντίστροφο, ενώ με το τέλος του διαθέσιμου χρόνου, αρχίζουμε το παιχνίδι από την αρχή. Μωβ: Επιλέγουμε ο ζητούμενος αριθμός να είναι εκτός από το άθροισμα και ο δεύτερος προσθετέος. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής αγωγής, Α΄& Β΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Αυτοσχεδιασμός μουσικής

Εύκολος αυτοσχεδιασμός

Δύσκολος αυτοσχεδιασμός

Αυτοσχεδιασμός.
Θεματική Ενότητα: Μουσική. Στην οθόνη εμφανίζονται κινούμενες από πάνω προς τα κάτω χρωματιστές μπάλες που αντιστοιχούν κάθε μία στη μελωδία ενός μουσικού οργάνου, (κόκκινες κιθάρα, πράσινες πιάνο, μπλε βιολί, κίτρινες τύμπανα….κλπ). Με πρώτο κλικ πάνω σε ναι μπάλα αναπαράγεται η μελωδία του αντίστοιχου μουσικού οργάνου. Με δεύτερο κλικ η μελωδία σταματάει. Ο μαθητής ελεύθερα μπορεί να κάνει κλικ σε όποια ή όποιες μπάλες θέλει παράγοντας τις μελωδίες τους και συνθέτοντας ουσιαστικά μουσική αυτοσχεδιάζοντας. Τα μουσικά όργανα των οποίων η μελωδία αναπαράγεται, φαίνονται στο κάτω μέρος της οθόνης. Η εφαρμογή υπάρχει διαθέσιμη σε 2 εκδόσεις: Στην εύκολη έκδοση, όταν ένα μουσικό όργανο μπαίνει ή βγαίνει στην σύνθεση, όλες οι μελωδίες αρχίζουν από την αρχή. Στην δύσκολη έκδοση, ο μαθητής θα πρέπει να ακούει προσεκτικά τη σύνθεση και με την ολοκλήρωση του κάθε κύκλου της, να βάζει και να βγάζει μουσικά όργανα ώστε η σύνθεση να ακούγεται αρμονικά. Στην έκδοση αυτή, με κάθε κλικ ΔΕΝ αρχίζουν όλες οι μελωδίες από την αρχή. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί: Αρχίζουμε το παιχνίδι από την αρχή. Μωβ: Σταματάμε την κίνηση στις μπάλες βάζοντας τες σε ευθεία γραμμή και το αντίστροφο. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής αγωγής, Α΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Άκου τους ήχους και βρες τα μουσικά όργανα


Εκτέλεση εφαρμογής

Βρίσκουμε τα μουσικά όργανα.
Θεματική Ενότητα: Μουσική. Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζονται σε τριάδες διάφορα μουσικά όργανα και κάτω από αυτά, αντίστοιχες εσοχές που περιέχουν η κάθε μία από ένα αντικείμενο ήχου (μεγάφωνο), έτοιμες να δεχθούν τα εικονίδια των μουσικών οργάνων. Ο μαθητής βλέπει τα μουσικά όργανα, κάνει κλικ πάνω στα αντικείμενα του ήχου για να ακούσει τους ήχους και τις μελωδίες των μουσικών οργάνων. Στη συνέχεια θα πρέπει να πάρει να σύρει και να αφήσει το κάθε μουσικό όργανο στην εσοχή με την αντίστοιχη μελωδία. Όταν ολοκληρωθεί με επιτυχία η τοποθέτηση και των τριών μουσικών οργάνων, τότε αναπαράγεται μια μελωδία από τα τρία μουσικά όργανα της οθόνης. Αμέσως μετά η εφαρμογή προχωράει στην επόμενη τριάδα. Το παιχνίδι έχει διάρκεια 5 λεπτών. Κερδίζουμε (2) βαθμούς για κάθε σωστή τοποθέτηση ενός μουσικού οργάνου στη θέση του και χάνουμε (1) βαθμό για κάθε λάθος τοποθέτηση. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί: Ανακατεύουμε τα μουσικά όργανα. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής αγωγής, Α΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Ο κατακτητής της γνώσης


Εκτέλεση εφαρμογής

Ο κατακτητής της γνώσης.
Θεματική Ενότητα: Αγωγή Υγείας. Σε αυτό το παιχνίδι το παιδί καλείται να απαντήσει σε ερωτήσεις που δυσκολεύουν όσο το παιχνίδι προχωράει. Ο τελικός στόχος είναι να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις χωρίς να κάνει ούτε ένα λάθος φτάνοντας στην τελική ερώτηση που θα τον κάνει «κατακτητή της γνώσης». Για κάθε ερώτηση υπάρχουν τέσσερις πιθανές απαντήσεις. Οι ερωτήσεις είναι σχετικές με θέματα Αγωγής Υγείας. Στην περίπτωση που το παιδί δυσκολεύεται, μπορεί να χρησιμοποιήσει μία από τις δύο διαθέσιμες βοήθειες: μείωση των απαντήσεων σε δύο (50/50) ή τη συμβουλή που θα το βοηθήσει (λάμπα). Για κάθε βοήθεια που χρησιμοποιείται, το σκορ εκείνης της στιγμής μειώνεται στο μισό. Οι πόντοι που κερδίζουμε σε κάθε ερώτηση αυξάνονται ανάλογα με τον βαθμό δυσκολίας (10, 20, 30 κλπ). Στο τελικό σκορ προστίθεται και ο χρόνος (σε δευτερόλεπτα) που έχει απομείνει. Στο τέλος του παιχνιδιού εμφανίζεται πίνακας με τα μεγαλύτερα σκορ που έγιναν στην συσκευή. Κουμπιά: Κόκκινο: Βγαίνουμε από την εφαρμογή. Πορτοκαλί: Η εφαρμογή ξεκινάει από την αρχή. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Γ΄,Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄ δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Πόσο καλός φίλος ή φίλη είσαι;


Εκτέλεση εφαρμογής

Παίζουμε και μαθαίνουμε πόσο καλοί φίλοι-ες είμαστε.
Θεματική Ενότητα: Αγωγή Υγείας. Σε αυτό το παιχνίδι το παιδί καλείται να απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήματα – διλήμματα που θα το βοηθήσουν να καταλάβει ουσιαστικότερα τη σχέση του με τους άλλους. Τα ερωτήματα εμφανίζονται σε τυχαία σειρά με 6 απαντήσεις κάθε φορά που είναι διαβαθμισμένες από το απόλυτα λάθος έως το απόλυτα σωστό και βαθμολογούνται από -30 έως 30 βαθμούς αντίστοιχα. Στο πάνω μέρος της οθόνης υπάρχουν δύο μετρητές, ένας ο οποίος αυξάνεται προς τα δεξιά με πράσινο χρώμα όταν ο παίκτης δίνει τη σωστή απάντηση και ένας προς τα αριστερά με κόκκινο όταν απαντάει λάθος. Στο κέντρο εμφανίζεται το συνολικό σκορ (θετικές απαντήσεις μείον αρνητικές απαντήσεις). Στόχος του παιχνιδιού είναι να φτάσει τον πράσινο μετρητή στο ανώτατο σημείο οπότε και έρχεται η επιβράβευση. Στην περίπτωση που το παιδί δεν τα καταφέρει και τελειώσει το παιχνίδι φτάνοντας τον κόκκινο μετρητή στο ανώτατο σημείο, εμφανίζεται προτροπή για να μελετήσει το τι πρέπει να κάνει ή να ρωτήσει τους μεγαλύτερους. Κουμπιά: Κόκκινο: Βγαίνουμε από την εφαρμογή. Πορτοκαλί: Η εφαρμογή ξεκινάει από την αρχή. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Α΄,Β΄,Γ΄,Δ΄ δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Παίζουμε και μαθαίνουμε για τις υγιεινές τροφές


Εκτέλεση εφαρμογής

Υγιεινές τροφές.
Θεματική Ενότητα: Αγωγή Υγείας. Στην εισαγωγική οθόνη εμφανίζονται οι υγιεινές τροφές καθώς και αυτές που πρέπει να αποφεύγουμε. Οι πληροφορίες για κάθε ομάδα εμφανίζονται όταν κάνουμε κλικ σε κάθε εικονίδιο. Όταν αρχίζει το παιχνίδι, πέφτουν από το πάνω μέρος της οθόνης τροφές και από τις δύο ομάδες. Στο κάτω μέρος της οθόνης βρίσκεται ένα παιδί που κρατά ένα καλάθι και το οποίο μπορεί να κινηθεί μόνο δεξιά κι αριστερά. Το παιδί πρέπει να κατευθύνει τον χαρακτήρα στην οθόνη είτε χρησιμοποιώντας τα βελάκια είτε μετακινώντας το ποντίκι και κάνοντας κλικ συνεχόμενα έτσι ώστε να πιάνει με το καλάθι του μόνο τις σωστές τροφές. Υπάρχει μετρητής χρόνου και σκορ. Το σκορ αυξάνεται κατά 5 πόντους όταν πιάνουμε υγιεινές τροφές και ο χρόνος μειώνεται κατά 5 δευτερόλεπτα όταν πιάνουμε τις ανθυγιεινές. Το παιχνίδι διαρκεί για 5 λεπτά. Η ταχύτητα των τροφών αυξάνεται όσο ελαττώνεται ο χρόνος. Στο τέλος του παιχνιδιού εμφανίζεται πίνακας με τα μεγαλύτερα σκορ που έγιναν στον υπολογιστή. Κουμπιά: Κόκκινο: Στην πρώτη οθόνη βγαίνουμε από την εφαρμογή, στις υπόλοιπες επιστρέφουμε στην αρχική οθόνη. Πορτοκαλί: Ξεκινάει το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής αγωγής, Α΄και Β΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή