Τα νέα μας


Μετρονόμος από τον Σπύρο Νικολαΐδη (spinet.gr)

Μία δωρεάν ελληνική εφαρμογή Γονικού Ελέγχου από τον Σπύρο Νικολαΐδη, καθηγητή πληροφορικής (spinet.gr). Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα Windows για να μπορείτε να καθορίσετε ημερήσια όρια χρήσης του υπολογιστή ανά χρήστη. Κάντε κλικ εδώ για να μεταβείτε στην σελίδα spinet.gr ώστε να μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα στον υπολογιστή σας και να διαβάσετε και για τις υπόλοιπες δωρεάν εφαρμογές που έχει αναπτύξει ο κ. Νικολαΐδης.

Ακολουθεί το σχετικό άρθρο όπως εμφανίζεται στην ιστοσελίδα spinet.gr:
(περισσότερα…)


Επείγουσα ενημέρωση για απάτη στο διαδίκτυο!

Σήμερα 23-06-2021 στις 16:02 λάβαμε ένα μήνυμα από την υπηρεσία της Google που μας ειδοποιεί κάθε φορά που η Kidmedia εμφανίζεται σε μία νέα σελίδα στον παγκόσμιο ιστό (Google Alerts).
Αυτό φυσικά είναι κάτι συνηθισμένο που δεν θα έπρεπε να αποτελεί λόγο επείγουσας ανακοίνωσης.
Δυστυχώς όμως ακολουθώντας τον σύνδεσμο διαπιστώσαμε ότι στη σελίδα onlineoutlet2021 τελεία* com πωλούνται τα λογισμικά της Kidmedia ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ!
Η συγκεκριμένη σελίδα έχει σκοπό μόνο την εξαπάτηση των επισκεπτών!
Σας ενημερώνουμε ότι τα λογισμικά της Kidmedia είναι διαθέσιμα ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ και μόνο με τη διαδικασία της ΕΤΗΣΙΑΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ.
ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ! ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ!

* δεν επιθυμούμε να δημιουργήσουμε σύνδεσμο προς μία ψεύτικη σελίδα που επιχειρεί να αποσπάσει χρήματα με δόλιο τρόπο από ανυποψίαστους επισκέπτες. Μην το κάνετε ούτε εσείς!


Μηχανή αναζήτησης εργασίας Jooble

Το Jooble είναι ένας διεθνής ιστότοπος αναζήτησης θέσης εργασίας που χρησιμοποιείται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους σε 71 χώρες.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά διαδικτυακών προσλήψεων από το 2006. Στα 14 χρόνια της ύπαρξής της, η εταιρεία εξελίχτηκε από μια startup που ιδρύθηκε από δύο φοιτητές σε μια παγκόσμια πλατφόρμα για θέσεις εργασίας. Σήμερα, το Jooble συγκαταλέγεται στους 3 ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ιστότοπους στον κόσμο όσον αφορά την επισκεψιμότητα στον τομέα "Θέσεις εργασίας και καριέρα" σύμφωνα με το SimilarWeb.

Σε αυτό το άρθρο θέλουμε να σας παρουσιάσουμε τη μηχανή για την αναζήτηση εργασίας Jooble. Στην ουσία, αυτός ο ιστότοπος λειτουργεί με τον εξής τρόπο: συλλέγονται οι ελεύθερες θέσεις εργασίας από διαφορετικούς ιστοτόπους και συγκεντρώνονται σε έναν. Σ’ αυτό το άρθρο θα συζητήσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του.
(περισσότερα…)


Σώστε την πριγκίπισσα


Εκτέλεση εφαρμογής A
Εκτέλεση εφαρμογής BΕκπαιδευτικό εργαλείο
Προπαίδεια σε μια ιστορία αγάπης.
Θεματική Ενότητα: Μαθηματικά. Πολλαπλασιασμός-προπαίδεια. Ένα παιχνίδι για την προπαίδεια σε 2 εκδόσεις για το μαθητή και 1 εκπαιδευτικό εργαλείο για το δάσκαλο. Στην ιστορία μας, ο ήρωας προσπαθεί να ελευθερώσει την πριγκίπισσα που την έχουν απαγάγει και κλειδώσει στον πύργο. Για να το πετύχει αυτό θα πρέπει να τον βοηθήσουμε λύνοντας πράξεις προπαίδειας. Συνολικά για να μπορέσει να σώσει την πριγκίπισσα, θα πρέπει να λύσουμε 20 πράξεις προπαίδειας μέσα στο χρόνο που έχουμε στη διάθεσή μας. Στην (Α) έκδοση δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής αριθμών και συμμετέχουν όλες οι πράξεις της προπαίδειας εκτός από αυτές των αριθμών 0, 1 και 10 και με τον περιορισμό ο μικρότερος αριθμός να είναι πάντα ο πρώτος όρος της πράξης. Στη (Β) έκδοση δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουμε τον ή τους αριθμούς των οποίων θέλουμε τις πράξεις προπαίδειας (Κάνουμε κλικ στον ή στους αριθμούς που θέλουμε και πατάμε το πράσινο κουμπί PLAY για να αρχίσει το παιχνίδι). Το παιχνίδι έχει διάρκεια 2 λεπτών σε καθαρό όμως χρόνο (ο χρόνος τρέχει μόνο όταν πρέπει να δώσουμε την απάντησή μας). Με κάθε σωστή απάντηση ο ήρωας μας προχωράει ένα βήμα και εμείς κερδίζουμε βαθμούς ανάλογα με το βήμα στο οποίο βρίσκεται. (Στο 1ο βήμα κερδίζουμε ένα βαθμό....στο 2ο βήμα 2 βαθμούς....στο 5ο βήμα 5 βαθμούς......κλπ), χωρίς να χάνουμε βαθμούς σε λάθος απάντηση, χάνοντας μόνο από το χρόνο που μας απομένει. Επιπλέον βαθμούς κερδίζουμε από το χρόνο που έχει απομείνει: Χωρίς επίπεδο βοήθειας κερδίζουμε βαθμούς ίσους με το πενταπλάσιο του χρόνου που έχει απομείνει, με ενεργοποιημένο το 1ο επίπεδο βοήθειας κερδίζουμε βαθμούς ίσους με το διπλάσιο του χρόνου που έχει απομείνει, ενώ με ενεργοποιημένο το 2ο επίπεδο βοήθειας, δεν κερδίζουμε καθόλου επιπλέον βαθμούς.  Κερδίζουμε 1 αστέρι έχοντας πετύχει πάνω από 100 βαθμούς στο σύνολο, 2 αστέρια εάν έχουμε πετύχει πάνω από 200 βαθμούς και έχουμε καταφέρει να ελευθερώσουμε την πριγκίπισσα. Για να κερδίσουμε το 3ο αστέρι θα πρέπει να μην έχουμε κάνει κανένα λάθος σε όλες τις πράξεις του παιχνιδιού. Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει την εφαρμογή από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και βαθμούς. Πράσινο: Με επαναλαμβανόμενα κλικ επιλέγουμε τα επίπεδα βοήθειας. Στο 1ο επίπεδο βοήθειας, αυξάνουμε το χρόνο του παιχνιδιού από 2 λεπτά (120") σε 3 λεπτά (180") και στο 2ο επίπεδό βοήθειας σε 4 λεπτά (240"). ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αλλάζοντας το επίπεδο βοήθειας το παιχνίδι αρχίζει από την αρχή. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής αγωγής και παιδιά Α΄, Β΄και Γ΄Δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Στην αρχική του οθόνη, ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ορίσει τους όρους της πράξης με έναν ή περισσότερους αριθμούς (Για παράδειγμα θα μπορούσε να ορίσει στην προπαίδεια του 3, το παιχνίδι να περιλαμβάνει μόνο τους αριθμούς 1,2,3,4,5). Έχοντας ορίσει τον ή τους αριθμούς στα Χ και Y, στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται ένα μεγάλο πράσινο κουμπί (Play)Εικονίδιο για εκκίνηση του παιχνιδιού και πιο κάτω ένα σύνδεσμος (link). Δύο είναι οι διαθέσιμες επιλογές. Στην πρώτη, πατώντας το πράσινο κουμπί αρχίζει το παιχνίδι με την παραμετροποίηση που επιλέξαμε, ενώ στη δεύτερη μπορούμε είτε να αντιγράψουμε απευθείας τον σύνδεσμο (link), είτε να τον αποθηκεύσουμε πατώντας το μοβ κουμπίΕικονίδιο για αποθήκευση συνδέσμου, για να τον στείλουμε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας και το παιχνίδι να "τρέξει" με τις παραμέτρους που ορίσαμε, χωρίς δυνατότητα τροποποίησης. Εκτός από το κουμπί της εξόδου, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το μπλε κουμπίΕικονίδιο για να είναι μικρότερος ο πρώτος όρος που ορίζει ότι ο πρώτος όρος της πράξης θα είναι πάντα μικρότερος και το γαλάζιο κουμπί της βοήθειας όπου μπορούμε προκαταβολικά να ορίσουμε το χρόνο του παιχνιδιού. Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί, ανατρέχουμε στις οδηγίες χρήσης της εφαρμογής. Τέλος, με την ολοκλήρωση της εφαρμογής, ο κάθε μαθητής μπορεί να μας στείλει ένα στιγμιότυπο με την επίδοσή του, κάνοντας κλικ στο πορτοκαλί κουμπίικονίδιο για αποθήκευση στιγμιότυπου που βρίσκεται κάτω δεξιά του πίνακα του σκορ (Αποθηκεύει τον πίνακα του σκορ ως εικόνα) και να μας στείλει την επίδοσή του, ενώ εάν θέλει να ξαναπροσπαθήσει για καλύτερο σκορ, μπορεί να πατήσει το πορτοκαλί κουμπί κάτω αριστερά του πίνακα του σκορΕικονίδιο για επανεκκίνηση του παιχνιδιού, ή το πορτοκαλί κουμπί στη δεξιά στήλη της οθόνης.

Επιστροφή

Προπαίδεια στο διάστημα


Εκτέλεση εφαρμογής A
Εκτέλεση εφαρμογής BΕκπαιδευτικό εργαλείο
Προπαίδεια.
Θεματική Ενότητα: Μαθηματικά. Πολλαπλασιασμός-προπαίδεια. Ένα παιχνίδι στο διάστημα για την προπαίδεια σε 2 εκδόσεις με απαντήσεις πολλαπλής επιλογής. Στην οθόνη και σε ένα περιβάλλον διαστήματος, διαστημόπλοια, ιπτάμενοι δίσκοι και πύραυλοι, δημιουργούν πράξεις προπαίδειας με 2-4 πιθανές απαντήσεις. Στην (Α) έκδοση δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής αριθμών και συμμετέχουν όλες οι πράξεις της προπαίδειας εκτός από αυτές των αριθμών 0, 1 και 10 και με τον περιορισμό ο μικρότερος αριθμός να είναι πάντα ο πρώτος όρος της πράξης. Στη (Β) έκδοση δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουμε τον ή τους αριθμούς των οποίων θέλουμε τις πράξεις προπαίδειας (Κάνουμε κλικ στον ή στους αριθμούς που θέλουμε και πατάμε το πράσινο κουμπί PLAY για να αρχίσει το παιχνίδι). Το παιχνίδι έχει διάρκεια 1 λεπτού σε καθαρό όμως χρόνο (ο χρόνος τρέχει μόνο όταν πρέπει να δώσουμε την απάντησή μας). Για κάθε σωστή απάντηση χωρίς επίπεδο βοήθειας κερδίζουμε (6) βαθμούς, (4) βαθμούς με ενεργοποιημένο το 1ο επίπεδο βοήθειας και (2) βαθμούς με ενεργοποιημένο το 2ο επίπεδο βοήθειας, ενώ χάνουμε (2) βαθμούς για κάθε λάθος απάντηση. Κερδίζουμε επιπλέον βαθμούς αν απαντήσουμε σωστά σε 5 συνεχόμενες πράξεις. Έξτρα βαθμούς και αστέρια κερδίζουμε στο τέλος του παιχνιδιού, ανάλογα με τις επιδόσεις μας.  Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει την εφαρμογή από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και βαθμούς. Πράσινο: Με επαναλαμβανόμενα κλικ επιλέγουμε τα επίπεδα βοήθειας. Στο 1ο επίπεδο βοήθειας οι πιθανές απαντήσεις γίνονται τρεις (3) και στο 2ο επίπεδό βοήθειας γίνονται δύο (2). ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το επίπεδο βοήθειας μπορούμε να το αλλάξουμε μόνο όταν δώσουμε μια απάντηση και στο διάστημα μέχρι να εμφανισθεί η επόμενη. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής αγωγής και παιδιά Α΄, Β΄και Γ΄Δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Στην αρχική του οθόνη, ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ορίσει τους όρους της πράξης με έναν ή περισσότερους αριθμούς (Για παράδειγμα θα μπορούσε να ορίσει στην προπαίδεια του 3, το παιχνίδι να περιλαμβάνει μόνο τους αριθμούς 1,2,3,4,5). Έχοντας ορίσει τον ή τους αριθμούς στα Χ και Y, στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται ένα μεγάλο πράσινο κουμπί (Play)Εικονίδιο για εκκίνηση του παιχνιδιού και πιο κάτω ένα σύνδεσμος (link).  Δύο είναι οι διαθέσιμες επιλογές. Στην πρώτη, πατώντας το πράσινο κουμπί αρχίζει το παιχνίδι με την παραμετροποίηση που επιλέξαμε, ενώ στη δεύτερη μπορούμε είτε να αντιγράψουμε απευθείας τον σύνδεσμο (link),  είτε να τον αποθηκεύσουμε πατώντας το μοβ κουμπίΕικονίδιο για αποθήκευση συνδέσμου, για να τον στείλουμε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας και το παιχνίδι να "τρέξει" με τις παραμέτρους που ορίσαμε, χωρίς δυνατότητα τροποποίησης. Εκτός από το κουμπί της εξόδου, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το μπλε κουμπίΕικονίδιο για να είναι μικρότερος ο πρώτος όρος που ορίζει ότι ο πρώτος όρος της πράξης θα είναι πάντα μικρότερος και το γαλάζιο κουμπί της βοήθειαςΕικονίδιο για να οριστεί ο αριθμός των απαντήσεων όπου μπορούμε προκαταβολικά να ορίσουμε τον αριθμό των πολλαπλών απαντήσεων. Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί, ανατρέχουμε στις οδηγίες χρήσης της εφαρμογής. Τέλος, με την ολοκλήρωση της εφαρμογής, ο κάθε μαθητής μπορεί να μας στείλει ένα στιγμιότυπο με την επίδοσή του, κάνοντας κλικ στο πορτοκαλί κουμπίικονίδιο για αποθήκευση στιγμιότυπου που βρίσκεται κάτω δεξιά του πίνακα του σκορ (Αποθηκεύει τον πίνακα του σκορ ως εικόνα) και να μας στείλει την επίδοσή του, ενώ εάν θέλει να ξαναπροσπαθήσει για καλύτερο σκορ, μπορεί να πατήσει το πορτοκαλί κουμπί κάτω αριστερά του πίνακα του σκορΕικονίδιο για επανεκκίνηση του παιχνιδιού, ή το πορτοκαλί κουμπί στη δεξιά στήλη της οθόνης. 
Επιστροφή

Πρόβλημα σε συσκευές Android και η λύση!

Σήμερα το κινητό μου άρχισε να συμπεριφέρεται "τρελά". Πολλές εφαρμογές έκλειναν μόνες τους ανάμεσα τους το Viber, το Gmail ακόμη και στα μηνύματα SMS! Το ίδιο συνέβη και σε συναδέλφους μου από το σχολείο.
Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ότι ήταν κάποιος ιός αλλά τελικά είναι κάτι πολύ πιο απλό.
Αν λοιπόν και τα δικά σας κινητά ή τα τάμπλετ σας "τρελάθηκαν" πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
1) Ανοίξτε την εφαρμογή Google Play.
2) Επιλέξτε τις τρείς γραμμές πάνω αριστερά για να ανοίξει το μενού.
3) Επιλέξτε "Οι εφαρμογές-παιχνίδια μου".
4) Επιλέξτε "Ενημέρωση όλων".
Αυτό ήταν! Σε λίγο το κινητό σας θα "συνέρθει".
Τεχνικές λεπτομέρειες (βαρετά πράγματα σχεδόν για όλους, δεν χρειάζεται να τα διαβάσετε)
Πρόσφατη ενημέρωση του Webview, βασικού προγράμματος του Android προκάλεσε όλα αυτά τα θέματα σε Viber, Gmail κλπ. Αναβαθμίζοντας το Google Chrome και το WebView στην πιο πρόσφατη έκδοσή του διορθώνει άμεσα το πρόβλημα!


Πράξεις με τον Πάγκι – Εκπαιδευτικό εργαλείο με δυνατότητα παραμετροποίησης

Εικονίδιο εκπαιδευτικού εργαλείου με παραμετροποίηση των όρων της πράξης
Εκπαιδευτικό εργαλείο με δυνατότητα παραμετροποίησης

Πράξεις με τον Πάγκι – Εκπαιδευτικό εργαλείο με δυνατότητα παραμετροποίησης
Θεματική Ενότητα: Μαθηματικά – Πρόσθεση και αφαίρεση έως το 20. Πρόκειται γα την πρώτη εφαρμογή με δυνατότητα παραμετροποίησης, αποστολής (με ενσωματωμένες παραμέτρους) στους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και απάντησης προς τον εκπαιδευτικό με screenshot (στιγμιότυπο) του σκορ (αριθμός σωστών και λάθος απαντήσεων). Στη αρχική οθόνη το πρώτο βήμα είναι η επιλογή της πράξης (πρόσθεση ή αφαίρεση). Αμέσως μετά υπάρχουν δύο δυνατότητες. Α΄Επιλογή: Εικονίδιο για προεπιλεγμένες πράξεις Προεπιλεγμένες Πράξεις. Ορίζονται αυτόματα όλοι οι όροι της πράξης και στο κέντρο της οθόνης εμφανίζεται η περιγραφή. Β΄επιλογή: Ο χρήστης διαλέγει όλους τους όρους της πράξης από αριστερά προς τα δεξιά κάνοντας κλικ με τη σειρά στους αριθμούς που εμφανίζονται στο κέντρο της οθόνης. Και στις δύο περιπτώσεις δίνεται η δυνατότητα επιλογής της ταχύτητας του Πάγκι (εδώ:Εικονίδιο για επιλογή ταχύτητας του Πάγκι ) κάτι που καθορίζει τη δυσκολία του παιχνιδιού (όσο πιο αργά τόσο πιο εύκολη). Αφού θα έχουν ολοκληρωθεί οι επιλογές (και μόνο τότε) εμφανίζονται δύο νέα εικονίδια και γίνεται ορατός ο σύνδεσμος της άσκησης μέσα στο άσπρο πλαίσιο στο κάτω μέρος της οθόνης. Α΄εικονίδιο- αποθήκευση συνδέσμου: Εικονίδιο για αποθήκευση συνδέσμου Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να αποθηκεύσετε σε ένα απλό κείμενο (μορφής txt) τον σύνδεσμο που θα στείλετε στους μαθητές και τις μαθήτριές σας. Όταν τα παιδιά ανοίξουν αυτόν τον σύνδεσμο θα βρεθούν αμέσως στο παιχνίδι και θα παίξουν μόνο με τις πράξεις που εσείς θα έχετε ορίσει. Δεν θα δουν την οθόνη παραμετροποίησης ούτε θα μπορούν να επιστρέψουν σε αυτήν. Ένας εναλλακτικός τρόπος για να αντιγράψετε άμεσα τον σύνδεσμο είναι να επιλέξετε όλο το κείμενο στο κάτω μέρος της οθόνης (Ctrl+A ή δεξί κλικ>Επιλογή Όλων) και να το αντιγράψετε (Ctrl+C ή δεξί κλικ>Αντιγραφή). Β΄εικονίδιο-Παίζουμε:Εικονίδιο για εκκίνηση του παιχνιδιού Κάνοντας κλικ εδώ ξεκινάει το παιχνίδι. Αυτή η επιλογή είναι πολύ χρήσιμη όταν θέλουμε να διδάξουμε ορίζοντας πρώτα τις παραμέτρους. Σε αυτήν την περίπτωση κάνοντας κλικ στο κόκκινο κουμπί στην επόμενη οθόνη θα επιστρέψουμε στην οθόνη παραμετροποίησης για να κάνουμε τυχόν αλλαγές. Το παιχνίδι στην απλή μορφή του περιγράφεται σε αυτό το άρθρο: https://www.kidmedia.gr/archives/37314. Υπάρχει όμως η διαφορά ότι στο τέλος του παιχνιδιού εκτός από το σκορ εμφανίζονται και τρία αστεράκια τα οποία μπορεί κάποιος να τα κερδίσει αν ξεπεράσει τους 80 βαθμούς (πρώτο αστεράκι), αν φτάσει το μεγαλύτερο δυνατό σκορ που είναι 100 (δεύτερο αστεράκι) και εάν δεν κάνει κανένα λάθος (τρίτο αστεράκι). Επίσης εμφανίζονται δύο νέα εικονίδια. Εικονίδιο για επανεκκίνηση του παιχνιδιού Επανεκκίνηση του παιχνιδιού (με τις ίδιες παραμέτρους). ικονίδιο για αποθήκευση στιγμιότυπουΑποθήκευση στιγμιότυπου της εφαρμογής μετά την εμφάνιση του τελικού σκορ (εικόνα τύπου png συμβατή με όλες τις συσκευές). Ιδιαίτερα χρήσιμο όταν θέλετε να λάβετε ανατροφοδότηση από τα παιδιά στα οποία στείλατε την άσκηση. Οnline εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία πρόσθεσης και αφαίρεσης με ακέραιους αριθμούς στην πρώτη εικοσάδα. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Μια νέα γενιά εφαρμογών ξεκινάει σήμερα από την Kidmedia!
Μπορείτε να δείτε επίσης αυτήν την παρουσίαση από την Kidmedia, στην οποία εξηγούμε τον τρόπο χρήσης της εφαρμογής - εκπαιδευτικού εργαλείου.



Μαθαίνουμε για το πρόσωπο (1)


Εκτέλεση εφαρμογής
Εκπαιδευτικό εργαλείο
Το κεφάλι μας.
Θεματική Ενότητα: Το σώμα μας. Παιχνίδι με τις έννοιες: Μάτια, μύτη, στόμα, αυτιά, λαιμός. Στην οθόνη εμφανίζεται η μορφή ενός παιδιού που ζητάει να του δείξουμε μέρη από το πρόσωπό του. Ένας μεγεθυντικός φακός βοηθάει να στοχεύσουμε το τμήμα του προσώπου που θέλουμε. Οι ερωτήσεις έρχονται σε πεντάδες και η διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρι να λήξει ο χρόνος του παιχνιδιού. Οι σωστές και οι λάθος απαντήσεις φαίνονται αριστερά της οθόνης. Το παιχνίδι έχει διάρκεια 1 λεπτού σε καθαρό όμως χρόνο (ο χρόνος τρέχει μόνο όταν πρέπει να δώσουμε την απάντησή μας). Κερδίζουμε (2) βαθμούς για κάθε σωστή απάντηση και χάνουμε (1) βαθμό για κάθε λάθος απάντηση. Κερδίζουμε (10) βαθμούς αν απαντήσουμε σωστά σε όλες της ερωτήσεις μιας πεντάδας. Έξτρα βαθμούς και αστέρια κερδίζουμε στο τέλος του παιχνιδιού, ανάλογα με τις επιδόσεις μας. Σαν εκπαιδευτικό εργαλείο ο χρόνος συνεχώς ανανεώνεται, ενώ ταυτόχρονα μπορούμε να ιχνογραφήσουμε ή να σχεδιάσουμε ανοίγοντας το συρτάρι αριστερά της οθόνης.  Κουμπιά: Κόκκινο:Βγαίνουμε από το παιχνίδι. Πορτοκαλί:Αρχίζει την εφαρμογή από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και βαθμούς. Πράσινο: Με επαναλαμβανόμενα κλικ επιλέγουμε να εμφανίζεται το εικονίδιο του μεγαφώνου που μας επιτρέπει με κλικ να ακούσουμε ξανά την ερώτηση ή να εμφανίζεται η λέξη που αντιστοιχεί στην ερώτηση. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά ειδικής και προσχολικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή

Οδηγός εξαγωγής σελίδων από αρχεία pdf

Σε πολλές περιπτώσεις χρειάζεται να εξάγουμε συγκεκριμένες σελίδες από ένα μεγάλο αρχείο pdf, πχ από ένα σχολικό βιβλίο, ώστε να έχουμε ένα μικρότερο αρχείο που θα είναι πιο εύκολο να αποσταλεί με email.
Μπορείτε να δείτε όλη τη διαδικασία σε αυτήν την παρουσίαση από την Kidmedia, στην οποία εξηγούμε τον τρόπο χρήσης του δωρεάν (και ανοιχτού κώδικα) προγράμματος PDFSam.
Εάν κατεβάσετε την έκδοση για παλαιότερους υπολογιστές ή για λειτουργικά 32 bit είναι πιθανό να εμφανιστεί το εξής μήνυμα: "Τhis application requires a java runtime environment 1.8.0". Το πρόγραμμα θα σας κατευθύνει μόνο του στην ιστοσελίδα όπου θα μπορέσετε να "κατεβάσετε" την Java για να λειτουργήσει.



Άβακας 100άδας

Εικονίδιο εκπαυδευτικής εφαρμογήε με άβακα στην εκατοντάδα
Εκπαιδευτικό εργαλείο

Άβακας στην εκατοντάδα.
Θεματική Ενότητα: Μαθηματικά – Άβακας εκατοντάδας. Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζεται μια οριζόντια πράξη στην εκατοντάδα. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ορίσει τους όρους της πράξης και να επιλέξει πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό ή διαίρεση κάνοντας κλικ ή κρατώντας πατημένο το ποντίκι πάνω στα ερωτηματικά. Επίσης μπορεί να ορίσει το αποτέλεσμα. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζονται κυκλικά κενά όπου αν κάνουμε κλικ ή κρατήσουμε πατημένο το ποντίκι, εμφανίζονται και εξαφανίζονται οι μπάλες του άβακα. Κάνοντας παρατεταμένο κλικ σε οποιοδήποτε κενό μιας κάθετης στήλης εμφανίζονται όλες οι μπάλες αυτής της στήλης. Αριστερά από τις μπάλες του άβακα εμφανίζονται οι αντίστοιχοι αριθμοί οι οποίοι εμφανίζονται και εξαφανίζονται με κλικ ή κρατώντας πατημένο το ποντίκι. Κουμπιά: Κόκκινο και Πράσινο: Ορίζουν το χρώμα για τις νέες μπάλες. Πορτοκαλί: Εξαφανίζει-εμφανίζει τους αριθμούς αριστερά από τις μπάλες. Μπλε: Επανεκκίνηση της εφαρμογής Μωβ: Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα. Οnline εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία όλων των πράξεων με ακέραιους αριθμούς στην πρώτη εκατοντάδα. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή