Ο Πάγκι κάνει πράξεις



Πρόσθεση στη 10αδα


Πρόσθεση στην 20αδα


Αφαίρεση στη 10αδα


Αφαίρεση στην 20αδα


Οδηγίες σε Video

Στόχος της εφαρμογής, είναι να μάθει στα παιδιά να κάνουν γρήγορα πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης στη δεκάδα και την εικοσάδα, ώστε σιγά-σιγά με την επανάληψη να τις οπτικοποιήσουν, αυτοματοποιώντας τη λύση τους. Στο παιχνίδι πρέπει να βοηθήσουμε τον Πάγκι τον πιγκουϊνο, να κάνει πατινάζ πάνω στους πάγους χωρίς να πέσει στη θάλασσα. Για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει να κλείσουμε γρήγορα το άνοιγμα στους πάγους λύνοντας την πράξη στο πάνω μέρος της οθόνης. Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο σε 4 εκδόσεις: 1η…προσθέσεις στη δεκάδα, 2η…προσθέσεις στην εικοσάδα, 3η…αφαιρέσεις στη δεκάδα, 4η…αφαιρέσεις στην εικοσάδα. Όταν εμφανίζεται η πράξη και ο Πάγκι κινείται, πρέπει να απαντήσουμε γρήγορα και σωστά ώστε να κλείσει το άνοιγμα και ο πάγκι να περάσει χαρούμενος. Στην περίπτωση που δεν προλάβουμε ή κάνουμε λάθος ο πιγκουΐνος πέφτει στο νερό και η εφαρμογή πηγαίνει στην επόμενη πράξη. Οι πράξεις βγαίνουν τυχαία και σε κάθε έκδοση μπορούμε να διαλέξουμε μία από τις έτοιμες παραμετροποιήσεις. Έτσι για παράδειγμα, στην έκδοση με προσθέσεις στη δεκάδα, μπορούμε να έχουμε όλες τις πράξεις στη δεκάδα ή την πεντάδα, με ή χωρίς τον αριθμό μηδέν (0), προσθέσεις μόνο με άθροισμα 6 έως 10 ή με άθροισμα 6-7 ή 7-8 ή 8-9 ή 9-10 ή ακόμη και προσθέσεις με ίδιους προσθετέους. Ανάλογες επιλογές υπάρχουν διαθέσιμες και στις άλλες εκδόσεις. Κερδίζουμε πέντε (5) βαθμούς για κάθε σωστή απάντηση και επιπλέον βαθμούς ανάλογα με το επίπεδο βοήθειας και το πόσο γρήγοροι είμαστε, ενώ χάνουμε δύο (2) βαθμούς όταν ο πιγκουΐνος πέφτει στο νερό. Το παιχνίδι διαρκεί 2 λεπτά. Αριστερά της οθόνης εκτός από το χρόνο και το σκορ, εμφανίζεται και το πλήθος με τις σωστές και τις λάθος απαντήσεις. Διαθέσιμα στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης είναι 4 κουμπιά. Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί αρχίζουμε το παιχνίδι από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και σκορ. Με το πάτημα του πράσινου κουμπιού, ενεργοποιούμε τα επίπεδα βοήθειας ώστε ο πιγκουίνος να κινείται από γρήγορα, αργά ή πολύ αργά. Με συνεχή πατήματα του μπλε κουμπιού, παραμετροποιούμε τις πράξεις ανάλογα με τις δυνατότητες των παιδιών ορίζοντας το εύρος των στοιχείων τους. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά από 4 χρόνων (ανάλογα με τη βοήθεια) και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής και δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.

Επιστροφή

Γράψτε ένα σχόλιο