Ο κατακτητής της γνώσης.
Θεματική Ενότητα: Αγωγή Υγείας. Σε αυτό το παιχνίδι το παιδί καλείται να απαντήσει σε ερωτήσεις που δυσκολεύουν όσο το παιχνίδι προχωράει. Ο τελικός στόχος είναι να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις χωρίς να κάνει ούτε ένα λάθος φτάνοντας στην τελική ερώτηση που θα τον κάνει «κατακτητή της γνώσης». Για κάθε ερώτηση υπάρχουν τέσσερις πιθανές απαντήσεις. Οι ερωτήσεις είναι σχετικές με θέματα Αγωγής Υγείας. Στην περίπτωση που το παιδί δυσκολεύεται, μπορεί να χρησιμοποιήσει μία από τις δύο διαθέσιμες βοήθειες: μείωση των απαντήσεων σε δύο (50/50) ή τη συμβουλή που θα το βοηθήσει (λάμπα). Για κάθε βοήθεια που χρησιμοποιείται, το σκορ εκείνης της στιγμής μειώνεται στο μισό. Οι πόντοι που κερδίζουμε σε κάθε ερώτηση αυξάνονται ανάλογα με τον βαθμό δυσκολίας (10, 20, 30 κλπ). Στο τελικό σκορ προστίθεται και ο χρόνος (σε δευτερόλεπτα) που έχει απομείνει. Στο τέλος του παιχνιδιού εμφανίζεται πίνακας με τα μεγαλύτερα σκορ που έγιναν στην συσκευή. Κουμπιά: Κόκκινο: Βγαίνουμε από την εφαρμογή. Πορτοκαλί: Η εφαρμογή ξεκινάει από την αρχή. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Γ΄,Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄ δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή