Βάλε τόσα...όσα...
Θεματική Ενότητα: Προμαθηματικές έννοιες – Αισθητοποίηση των αριθμών 1-5. Στο κέντρο και δεξιά της οθόνης υπάρχει ένα ευδιάκριτο πλαίσιο με εσωτερικό χρώμα διαφορετικό από αυτό του συνολικού background. Στο κάτω μέρος της οθόνης και στα αριστερά εμφανίζεται τυχαία ένας αριθμός από το 1 έως το 5 και προς τα δεξιά ένα καλάθι γεμάτο μπάλες. Ο χρήστης πρέπει να πάρει από το καλάθι, να σύρει και να αφήσει (drag n drop) μέσα στο άσπρο πλαίσιο, τόσες μπάλες, όσες γράφει ο αριθμός (από το 1 έως και το 5). Όταν θελήσει να βγάλει μια μπάλα από το πλαίσιο, απλά τη σέρνει έξω από αυτό και η μπάλα επιστρέφει στο καλάθι. Έχοντας βάλει την σωστή ποσότητα και μετά από 2 δευτερόλεπτα χωρίς να κάνει καμία ενέργεια, η ποσότητα κλειδώνει και ο χρήστης ακούει την ποσότητα που έβαλε με τη διαδικασία να επαναλαμβάνεται από την αρχή. Με κάθε κλείδωμα ποσότητας κερδίζουμε ένα βαθμό με το παιχνίδι να ολοκληρώνεται μετά από 5 λεπτά. Υπάρχουν διαθέσιμα 3 κουμπιά: Πορτοκαλί: Μηδενίζει το παιχνίδι και αρχίζει από την αρχή. Μωβ: Αλλάζει το χρώμα ( 4 διαθέσιμα) από τις μπάλες που παίρνει ο χρήστης. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Στην έκδοση για τον δάσκαλο (εκπαιδευτικό εργαλείο) δεν υπάρχουν οι ενδείξεις χρόνου και βαθμών. Επιπλέον με το πάτημα του ροζ κουμπιού, μαζί με την αλλαγή χρώματος στις μπάλες, εμφανίζεται και μια αριθμογραμμή που καθιστά την διαδικασία ευκολότερη. Όταν ολοκληρωθεί μια άσκηση, η εφαρμογή δεν περνάει αυτόματα στην επόμενη δίνοντας χρόνο στο δάσκαλο να βοηθήσει το μαθητή περνώντας στην επόμενη άσκηση με το πάτημα του πορτοκαλί κουμπιού. Τέλος, κρατώντας πατημένο το αριστερό κλικ και σέρνοντας το ποντίκι στη λευκή περιοχή της οθόνης, ο δάσκαλος ιχνογραφεί με κόκκινο χρώμα που σβήνει προοδευτικά μόνο του, ώστε να μπορεί να τραβήξει την προσοχή του μαθητή στα σημεία που επιθυμεί. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Ειδικής και προσχολικής Αγωγής – A΄ δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.
Επιστροφή