Τα νέα μας


Δώρο από την Kidmedia!

Μία μεγάλη προσφορά από την Kidmedia με την έναρξη της σχολικής χρονιάς και έως το τέλος Νοεμβρίου 2018!

Όσες και όσοι έχετε πληρώσει συνδρομή στην Kidmedia, μπορείτε να κερδίζετε από 1 έως 9 μήνες επιπλέον συνδρομή για κάθε νέο φίλο ή φίλη που θα γίνει συνδρομητής και θα γράψει το email  σας* στη φόρμα εγγραφής της Kidmedia στο σημείο που γράφει ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΩΡΟΥ.
* ΠΡΟΣΟΧΗ, χρησιμοποιήστε το email της συνδρομής σας στην Kidmedia-Εξαιρούνται οι πληρωμές με Paypal

Όμως η προσφορά δεν αφορά μόνο εσάς! Ο φίλος ή η φίλη που συστήνετε στην Kidmedia κερδίζει τρεις επιπλέον μήνες συνδρομής  και με την πρώτη πληρωμή έχει δικαίωμα χρήσης για 15 μήνες.

Πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει όριο στην προσφορά μας! Μπορείτε να συστήσετε την Kidmedia όσες φορές θέλετε και να κερδίσετε όσους επιπλέον μήνες χρειάζεστε!

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον πίνακα με τον επιπλέον χρόνο που κερδίζετε ανάλογα με το επίπεδο της συνδρομής σας. Ο χρόνος που κερδίζει ο νέος συνδρομητής είναι ΠΑΝΤΑ 3 μήνες:

Η δική σας συνδρομή είναι Η νέα συνδρομή που συστήνετε είναι Το δικό σας δώρο είναι
ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΤΟΜΙΚΗ 3 μήνες
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ 6 μήνες
ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ 9 μήνες
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΤΟΜΙΚΗ 2 μήνες
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ 3 μήνες
ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ 4 μήνες
ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΤΟΜΙΚΗ 1 μήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ 2 μήνες
ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ 3 μήνες

Για παράδειγμα εάν ένα σχολείο συστήσει την Kidmedia σε κάποιον γονέα και αυτός γράψει το email με το οποίο το σχολείο έκανε τη συνδρομή του, το σχολείο κερδίζει 1 μήνα συνδρομής και ο γονέας 3. Εάν μία δασκάλα που έχει ατομική συνδρομή συστήσει την kidmedia σε έναν λογοθεραπευτή που αποφασίζει να πληρώσει επαγγελματική συνδρομή κερδίζει η ίδια 6 μήνες και ο λογοθεραπευτής 3. Γονέας με ατομική συνδρομή συστήνει την Kidmedia σε άλλον γονέα και κερδίζουν και οι δύο 3 μήνες συνδρομής.

Εάν δεν γνωρίζετε κάποιον ή κάποια που να έχει ήδη πληρώσει συνδρομή για να πάρετε το δώρο με την εγγραφή σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ομάδα Φίλων της Kidmedia στο Facebook.

Η προσφορά ισχύει για κάθε νέο χρήστη που αγοράζει οποιαδήποτε συνδρομή συμπληρώνοντας στον ΚΩΔΙΚΟ ΔΩΡΟΥ το email οποιουδήποτε έχει πληρώσει συνδρομή ΑΤΟΜΙΚΗ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ Ή ΣΧΟΛΕΙΩΝ -ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΔΕΝ μπορούν να συστήσουν νέο χρήστη οι δωρεάν χρήστες)

Μπορείτε να δείτε οδηγίες βήμα-βήμα στην παρακάτω παρουσίαση:


Ο Πάγκι κάνει πράξεις

Κάνε πράξεις με τον Πάγκι
Στόχος της εφαρμογής, είναι να μάθει στα παιδιά να κάνουν γρήγορα πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης στη δεκάδα και την εικοσάδα, ώστε σιγά-σιγά με την επανάληψη να τις οπτικοποιήσουν, αυτοματοποιώντας τη λύση τους. Στο παιχνίδι πρέπει να βοηθήσουμε τον Πάγκι τον πιγκουϊνο, να κάνει πατινάζ πάνω στους πάγους χωρίς να πέσει στη θάλασσα. Για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει να κλείσουμε γρήγορα το άνοιγμα στους πάγους λύνοντας την πράξη στο πάνω μέρος της οθόνης. Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο σε 4 εκδόσεις: 1η…προσθέσεις στη δεκάδα, 2η…προσθέσεις στην εικοσάδα, 3η…αφαιρέσεις στη δεκάδα, 4η…αφαιρέσεις στην εικοσάδα. Όταν εμφανίζεται η πράξη και ο Πάγκι κινείται, πρέπει να απαντήσουμε γρήγορα και σωστά ώστε να κλείσει το άνοιγμα και ο πάγκι να περάσει χαρούμενος. Στην περίπτωση που δεν προλάβουμε ή κάνουμε λάθος ο πιγκουΐνος πέφτει στο νερό και η εφαρμογή πηγαίνει στην επόμενη πράξη. Οι πράξεις βγαίνουν τυχαία και σε κάθε έκδοση μπορούμε να διαλέξουμε μία από τις έτοιμες παραμετροποιήσεις. Έτσι για παράδειγμα, στην έκδοση με προσθέσεις στη δεκάδα, μπορούμε να έχουμε όλες τις πράξεις στη δεκάδα ή την πεντάδα, με ή χωρίς τον αριθμό μηδέν (0), προσθέσεις μόνο με άθροισμα 6 έως 10 ή με άθροισμα 6-7 ή 7-8 ή 8-9 ή 9-10 ή ακόμη και προσθέσεις με ίδιους προσθετέους. Ανάλογες επιλογές υπάρχουν διαθέσιμες και στις άλλες εκδόσεις. Κερδίζουμε πέντε (5) βαθμούς για κάθε σωστή απάντηση και επιπλέον βαθμούς ανάλογα με το επίπεδο βοήθειας και το πόσο γρήγοροι είμαστε, ενώ χάνουμε δύο (2) βαθμούς όταν ο πιγκουΐνος πέφτει στο νερό. Το παιχνίδι διαρκεί 2 λεπτά. Αριστερά της οθόνης εκτός από το χρόνο και το σκορ, εμφανίζεται και το πλήθος με τις σωστές και τις λάθος απαντήσεις. Διαθέσιμα στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης είναι 4 κουμπιά. Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί αρχίζουμε το παιχνίδι από την αρχή μηδενίζοντας χρόνο και σκορ. Με το πάτημα του πράσινου κουμπιού, ενεργοποιούμε τα επίπεδα βοήθειας ώστε ο πιγκουίνος να κινείται από γρήγορα, αργά ή πολύ αργά. Με συνεχή πατήματα του μπλε κουμπιού, παραμετροποιούμε τις πράξεις ανάλογα με τις δυνατότητες των παιδιών ορίζοντας το εύρος των στοιχείων τους. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά από 4 χρόνων (ανάλογα με τη βοήθεια) και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής και δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.

Αναβάθμιση του «Κυκλοφορώ με τον Ταξάκη»

Μετά την πρόσφατη αλλαγή της σελίδας μας σε συνδρομητική χρήση, η ομάδα Kidmedia αποφάσισε ότι το εκπαιδευτικό λογισμικό «Κυκλοφορώ με τον Ταξάκη» θα είναι πάντα διαθέσιμο χωρίς οικονομική συνδρομή για όλα τα μέλη της Kidmedia (για παλιούς και νέους δωρεάν χρήστες). Για ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως είναι η διδασκαλία της οδικής ασφάλειας, θεωρούμε ότι δεν πρέπει να απαιτείται πληρωμή. Όμως για να μπορέσουν τα πιο παλιά (δωρεάν) μέλη που το έχουν ήδη εγκαταστήσει να το χρησιμοποιούν χωρίς περιορισμούς, πρέπει να προχωρήσουν σε αναβάθμιση. Κατεβάστε το αρχείο αναβάθμισης κάνοντας κλικ εδώ:
Το νέο συνολικό πακέτο εγκατάστασης έχει «ανεβεί» ήδη και μπορείτε να το κατεβάσετε στη σελίδα του «Κυκλοφορώ με τον Ταξάκη» αλλά το αρχείο είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό της αναβάθμισης.
Όσες και όσοι πληρώνουν συνδρομή δεν είναι απαραίτητο να κάνουν κάτι. Το πρόγραμμα σε αυτήν την περίπτωση θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά.

Συλλαβές με συμπλέγματα

Συλλαβές με συμπλέγματα

    Είναι ένα online εκπαιδευτικό εργαλείο που μας επιτρέπει να συνθέσουμε συλλαβές με δίψηφα σύμφωνα, με κεφαλαία και μικρά γράμματα, χειροκίνητα ή αυτόματα και με δυνατότητα εκφώνησης. Βοηθάει τα παιδιά στο να μάθουν να διαβάζουν συλλαβές με συμπλέγματα που γνωρίζουν ή να αυτοματοποιήσουν το ρυθμό ανάγνωσης. Στην πρώτη οθόνη ορίσουμε τα γράμματα με τα οποία θέλουμε να φτιάξουμε συλλαβές. Μπορούμε με απλό κλικ πάνω σε κάθε δίψηφο σύμφωνο ή φωνήεν να το ενεργοποιήσουμε ή να το απενεργοποιήσουμε. Με τα διαθέσιμα κουμπιά στο κάτω μέρος της οθόνης ενεργοποιούμε και απενεργοποιούμε….όλα τα συμπλέγματα…όλα τα φωνήεντα…ή όλους τους συνδυασμούς

   Έχοντας κάνει την επιλογή μας τότε μόνο μπορούμε να προχωρήσουμε στη δεύτερη οθόνη και στη σύνθεση των συλλαβών.Πατώντας το κόκκινο κουμπί στο κάτω μέρος της οθόνης συνθέτουμε μια τυχαία συλλαβή με τα γράμματα που είχαμε προεπιλέξει. Με το μωβ κουμπί της στιγμιαίας εκφώνησης ακούμε τη συλλαβή όσες φορές θέλουμε.Αρκετές δυνατότητες υπάρχουν διαθέσιμες στην εφαρμογή μας με τα κουμπιά δεξιά της οθόνης.Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί της αλλαγής, μπορούμε να γυρίσουμε στην αυτόματη επιλογή συλλαβών. Οι συλλαβές αλλάζουν τυχαία ανάλογα με την ταχύτητα που ορίζεται από τα κουμπιά στο κάτω μέρος της οθόνης. Πατώντας το μωβ κουμπί του ήχου, ακούμε κάθε συλλαβή που δημιουργείται μόνο μια φορά. Μπορούμε να επαναλαμβάνουμε τον ήχο κάθε συλλαβής με το κουμπί στιγμιαίας εκφώνησης. Με το πάτημα του πράσινου κουμπιού, ενεργοποιούμε τα επίπεδα βοήθειας. Στο 1ο επίπεδο βοήθειας τα σύμφωνα χρωματίζονται με διαφορετικό χρώμα από τα φωνήεντα. Στο 2ο επίπεδο βοήθειας το φωνήεν στη συλλαβή, εμφανίζεται με μικρή καθυστέρηση μετά τα σύμφωνα βοηθώντας στην κατανόηση του μηχανισμού της ανάγνωσης. Πατώντας το μπλε κουμπί, αρχικά κάνουμε το πρώτο σύμφωνο με κεφαλαίο γράμμα. Με δεύτερο πάτημα γίνονται κεφαλαία όλα τα γράμματα. Με τρίτο πάτημα όλα τα γράμματα γίνονται πάλι μικρά.Πατώντας το κόκκινο κουμπί πάνω δεξιά στην οθόνη, επιστρέφουμε στον ορισμό των συλλαβών.

   Οnline εκπαιδευτικό λογισμικό για παιδιά 6-8 χρόνων και μαθητές ειδικής αγωγής και Α΄δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.


Εκπαιδευτικό εργαλείο «Εκτυπώσεις Kidmedia» (Beta έκδοση 1.1)

Εκπαιδευτικό εργαλείο «Εκτυπώσεις Kidmedia» (Beta έκδοση 1.1)

Μόνο για συνδρομητές.
Η εφαρμογή «Εκτυπώσεις-Kidmedia» είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που μας δίνει τη δυνατότητα να τυπώσουμε ασκήσεις και εποπτικό υλικό από όλα τα εκπαιδευτικά πακέτα της Kidmedia, για τα μαθηματικά, την κυκλοφοριακή αγωγή, την καλλιτεχνική δημιουργία, τις δεξιότητες και την πρώτη ανάγνωση.
Στην Beta έκδοση 1.1, είναι διαθέσιμες μόνο οι εκτυπώσεις για το εκπαιδευτικό πακέτο «Παίξε με τις Λέξεις 1» και συγκεκριμένα τα βιβλιοτετράδια λέξεων 1,2,3 (98 σελίδες το καθένα) και οι καρτέλες δύο όψεων (λέξη και εικόνα) για 144 λέξεις, σε σελίδες με οκτώ καρτέλες στην κάθε μία. Για τα βιβλιοτετράδια προτάσεων 1,2,3 διαθέσιμες για την ώρα είναι μόνο οι λίστες των προτάσεων.

ΑΡΧΙΚΗ ΟΘΟΝΗ
Στο μέσο της οθόνης, εμφανίζονται όλα τα διαθέσιμα εκπαιδευτικά πακέτα για τα οποία μπορούμε να πάρουμε εκτυπώσεις . κάνοντας κλικ πάνω τους. Επιλέγοντας ένα πακέτο ή μια υποομάδα του πακέτου, μεταφερόμαστε στην οθόνη των εκτυπώσεων. Διαθέσιμα είναι ακόμη, το μπλε κουμπί των οδηγιών χρήσης, το κόκκινο κουμπί εξόδου από την εφαρμογή και το κουμπί της Kidmedia για να μεταφερθούμε στη σελίδα της.
Σημαντικό! Στην περίπτωση που υπάρχει διαθέσιμη νέα έκδοση της εφαρμογής με επιπλέον εκτυπώσεις, εμφανίζεται στο πάνω μέρος της οθόνης ένα γαλάζιο κουμπί με διπλά βέλη. Κάνοντας κλικ πάνω του, κατεβάζουμε και εγκαθιστούμε τη νέα έκδοση. 

ΟΘΟΝΗ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ........χωρίζεται σε δύο τμήματα.
Δεξί τμήμα της οθόνης. Στο πάνω μέρος του, εμφανίζεται, το εικονίδιο της ομάδας των εκτυπώσεων που επιλέξαμε ανάμεσα σε δύο μωβ βέλη-κουμπιά.Με κλικ πάνω στα βέλη μπορούμε να επιλέξουμε την αλλαγή της ομάδας εκτυπώσης πηγαίνοντας στην επόμενη (δεξί βέλος) ή στην προηγούμενη (αριστερό βέλος).
Στο κάτω μέρος του δεξιού τμήματος της οθόνης, διαθέσιμα είναι: Το κόκκινο κουμπί εξόδου και επιστροφής στην αρχική οθόνη, και το μπλε κουμπί των οδηγιών χρήσης της εφαρμογής εκτύπωσης,
Αριστερό τμήμα της οθόνης. Στο μεγάλο παράθυρο αριστερά, εμφανίζεται η σελίδα που είναι προς εκτύπωση. Δεξιά και αριστερά της σελίδας εκτύπωσης υπάρχουν διαθέσιμα έξι γαλάζια βέλη που μας επιτρέπουν πολύ εύκολα να μεταφερθούμε στη σελίδα που θέλουμε. Με κλικ στα βέλη που βρίσκονται δεξιά με χαρακτηρισμό (+), μεταφερόμαστε στις επόμενες σελίδες για εκτύπωση με βήμα 1, 5 ή 10.
Με κλικ στα βέλη που βρίσκονται αριστερά με χαρακτηρισμό (-), μεταφερόμαστε στις προηγούμενες σελίδες για εκτύπωση με βήμα 1, 5 ή 10. Στο μικρό παράθυρο κάτω από τα βέλη(+) φαίνεται ο συνολικός αριθμός των διαθέσιμων σελίδων που υπάρχουν στην ομάδα εκτυπώσεων που επιλέξαμε. Στο μικρό παράθυρο κάτω από τα βέλη(-) φαίνεται ο αριθμός της σελίδας επιλογής μας.
Σημαντικό!  Όταν επιλέξουμε μία ομάδα εκτυπώσεων αυτόματα η εφαρμογή μας πηγαίνει στην εκτύπωση που είχαμε κάνει τελευταία ώστε να προχωρήσουμε εύκολα στην επόμενη.
Πατώντας το πράσινο κουμπί της εκτύπωσης, ανοίγει ένα παράθυρο όπου επιλέγουμε τον εκτυπωτή, τον αριθμό αντιγράφων, το μέγεθος του χαρτιού και πατώντας το κουμπί [εκτύπωση], τυπώνουμε τη σελίδα που έχουμε επιλέξει.
Πατώντας το κόκκινο κουμπί επιστρέφουμε στην αρχική οθόνη

Eκπαιδευτικό εργαλείο εκτυπώσεων. Λειτουργικό σύστημα Windows.

Κράτα το

Κράτα το


Η kidmedia.gr γίνεται συνδρομητική

Η Kidmedia αλλάζει....

Η ομάδα δημιουργίας εκπαιδευτικού λογισμικού Kidmedia ανακοινώνει τη νέα συνδρομητική λειτουργία της ιστοσελίδας της (kidmedia.gr) και ζητά την υποστήριξη των ήδη εγγεγραμμένων αλλά και των μελλοντικών χρηστών της για να μπορέσει να συνεχίσει το έργο της, ορίζοντας στα 20€ το ποσό της ετήσιας συνδρομής, δίνοντας ταυτόχρονα στους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες αλλά και σε όσους εγγραφούν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, ισόβια έκπτωση 25% διαμορφώνοντας την παρούσα τιμή της ετήσιας συνδρομής στα 15€.

Για πληροφορίες και τρόπους πληρωμής της συνδρομής σας επιλέξτε εγγραφή από τη σελίδα μας ( kidmedia.gr/register ).

Εδώ και 4 χρόνια περίπου, με τη ΔΩΡΕΑΝ εγγραφή, η ομάδα μας έδωσε την ευκαιρία σε όλα τα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν τα εκπαιδευτικά μας λογισμικά και παιχνίδια.
Για 4 χρόνια δίχως την παραμικρή χρέωση για τους χρήστες, δίχως διαφημίσεις, δίχως χορηγούς και φυσικά δίχως κανένα απολύτως έσοδο.

Όλα αυτά τα χρόνια, μία ομάδα που δεν έχει καμία σχέση με εταιρεία αποτελούμενη αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς, κατάφερε να αναλάβει εξ ολοκλήρου το κόστος συντήρησης της σελίδας, δημιουργώντας συνεχώς εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό υψηλής ποιότητας. Για να γίνουν όλα αυτά πραγματικότητα, δαπανήθηκαν αρκετά χρήματα και χιλιάδες ώρες εργασίας.

Με δεδομένο, την αύξηση του αριθμού των χρηστών της σελίδας μας, με το κόστος συντήρησης να ανεβαίνει, σε συνδυασμό με τον τεράστιο όγκο εργασίας που θα πρέπει πλέον να αναθέτουμε και σε τρίτους, υπάρχει άμεση ανάγκη οικονομικής στήριξης, μέσω της συνδρομητικής λειτουργίας για να μπορέσουμε πλέον να συνεχίσουμε το έργο μας.

Τι αποκτάτε με τη συνδρομή σας:
Ταυτόχρονη πρόσβαση σε δύο οθόνες για όλα τα λογισμικά μας:
- Τα ενσφηνώματα 1,2 και 3 με εκατοντάδες εφαρμογές για τα μαθηματικά,
- Το «Μαγικό πινέλο» και το «κυκλοφορώ με τον Ταξάκη» για την καλλιτεχνική δημιουργία και την κυκλοφοριακή αγωγή.
- Το εκπαιδευτικό παιχνίδι «Τετράς» για να γνωρίσουμε την Ελλάδα παίζοντας
- Το νέο εκπαιδευτικό πακέτο «Παίξε με τις λέξεις» για την πρώτη ανάγνωση
- Το ειδικό πρόγραμμα εκτύπωσης, με πρόσβαση σε όλες τις έντυπες ασκήσεις, καρτέλες και βοηθήματα, τα οποία θα έχετε τη δυνατότητα να τυπώσετε όσες φορές χρειαστεί.
- Δεκάδες online εκπαιδευτικές εφαρμογές εργαλεία, και παιχνίδια, video και τραγούδια, για υπολογιστές, smart-phones και tablets για παιδιά 2-8 χρόνων, εφαρμογές που θα εμπλουτίζονται συνεχώς με νέες.

Παράλληλα, με τη συνδρομή σας, δίνετε σε εμάς τη δυνατότητα να κρατήσουμε τη σελίδα μας ανοικτή και εφόσον υπάρξει ικανός αριθμός συνδρομητών να αναβαθμίσουμε τόσο την υπηρεσία φιλοξενίας της, όσο και τα λογισμικά μας, ώστε να λειτουργούν σε νέες εκδόσεις των windows αλλά και σε mac ή linux. Ταυτόχρονα, θα μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε πιο διευρυμένες βιβλιοθήκες γραφικών και ήχου και να αναθέτουμε εργασίες που δεν έχουν σχέση με το δημιουργικό κομμάτι σε τρίτους ώστε να επικεντρωθούμε στο βασικό έργο μας: τον σχεδιασμό πραγματικά αποτελεσματικών εκπαιδευτικών εργαλείων και παιχνιδιών.

Αποφασίσαμε τέλος ότι κάποιες online εφαρμογές, αλλά και το πρόγραμμα «Κυκλοφορώ με τον Ταξάκη», θα παραμείνουν δωρεάν για όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες που είναι και μέλη της λίστας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Kidmedia, είτε έχουν πληρώσει συνδρομή είτε όχι.

Φίλες και φίλοι,
για όλα τα παραπάνω, ελπίζουμε πραγματικά στην βοήθεια και την στήριξή σας, γιατί δίχως αυτήν η Kidmedia δεν θα μπορέσει να συνεχίσει το έργο της.


Ανακοίνωση – έναρξη συνδρομητικής λειτουργίας 1

Όπως είχαμε προαναγγείλει, η λειτουργία της ιστοσελίδας μας θα γίνει πολύ σύντομα σε συνδρομητική βάση. Αυτό ξεκινάει σχεδόν άμεσα για τους χρήστες εκτός Ελλάδας σε συνεργασία με τους επί χρόνια συνεργάτες μας στην Κύπρο, την εταιρεία SE. S Educational Solutions-Educational Systems.  Από τη  ερχόμενη Παρασκευή 20/10/2017 όλοι οι χρήστες εκτός Ελλάδας θα ανακατευθύνονται στην ιστοσελίδα kidmedia.eu η οποία λειτουργεί ήδη με συνδρομή. Η SE. S ανακοίνωσε τη δωρεάν προσφορά του λογισμικού "ΑΒΓΔ-Φωνολογία και πρώτη Ανάγνωση"  αξίας 60 ευρώ για κάθε νέα εγγραφή έως την 1η Νοεμβρίου 2017. Η προσωπική 12μηνη συνδρομή στην ιστοσελίδα kidmedia.eu κοστίζει 22 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ) και οι συναλλαγές γίνονται με την εταιρία SE. S που έχει το αποκλειστικό  δικαίωμα πωλήσεων εκτός Ελλάδας. Ενημερώνουμε όλα τα μέλη της ιστοσελίδας μας kidmedia.gr, που κατοικείτε εκτός Ελλάδας, ότι εάν επιθυμείτε να διαγραφείτε από τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Kidmedia, μπορείτε να το κάνετε από αυτήν τη σελίδα γράφοντας τη ηλεκτρονική σας διεύθυνση και πατώντας το κουμπί "Διαγραφή". Σας ευχαριστούμε που ήσασταν μαζί μας όλο αυτό το διάστημα της δωρεάν λειτουργίας της σελίδας μας!

Σε ότι αφορά στην ελληνική ιστοσελίδα kidmedia.gr θα προβούμε σύντομα σε ανακοίνωση για το ύψος της συνδρομής και τον τρόπο μετάβασης σε συνδρομητική χρήση.

 

 


«ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ 1» Περιγραφή παιχνιδιών

ΑΡΧΙΚΗ ΟΘΟΝΗ

Στην αρχική οθόνη εκτός από τα κουμπιά εξόδου, οδηγιών χρήσης και άνοιγμα/κλείσιμο της μουσικής που βρίσκονται στο κάτω μέρος της οθόνης,  υπάρχουν τρεις δυνατότητες χρήσης του προγράμματος που αντιστοιχούν στα τρία κουμπιά που βρίσκονται στο πάνω μέρος της οθόνης.

Η πρώτη (πάνω αριστερά) επιλογή είναι η σειρά δραστηριοτήτων «Μαθαίνω να διαβάζω». Για να γίνει διαθέσιμη αυτή η επιλογή θα πρέπει πρώτα να έχει επιλεγεί ένα από τα έξι «ζωάκια-φίλους» που βρίσκονται στα δεξιά της οθόνης. Για κάθε επιλογή «φίλου» γίνεται διαφορετική καταγραφή προόδου ώστε κάθε φορά ο χρήστης να μεταφέρεται αυτόματα στο επίπεδο που είχε φτάσει την προηγούμενη φορά που χρησιμοποίησε το πρόγραμμα.

Η δεύτερη επιλογή είναι η σειρά δραστηριοτήτων «Παίξε με τις λέξεις» όπου ο χρήστης μπορεί να επιλέξει να παίξει οποιοδήποτε από τα εννέα διαθέσιμα παιχνίδια για να κερδίσει βαθμούς με επίπεδο δυσκολίας ανάλογο με τον αριθμό των γραμμάτων που θέλει να έχουν οι λέξεις. Σε αυτήν την επιλογή υπάρχει μόνο η δυνατότητα καταγραφής των υψηλότερων σκορ.

Η τρίτη επιλογή «Μόνο για τους μεγάλους» αφορά εκπαιδευτικούς και γονείς και μεταφέρει τον χρήστη στην οθόνη των εκπαιδευτικών εργαλείων και των ρυθμίσεων. Στο επόμενο άρθρο μας θα περιγράψουμε αυτό το κομμάτι του λογισμικού.

ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

Στην οθόνη επιλογής επιπέδου εμφανίζονται δεκαπέντε καρτέλες με εικόνες αντίστοιχες με τις λέξεις που θα διδαχθούν. Αρχικά όλες οι λέξεις, εκτός από την πρώτη, είναι «κλειδωμένες» με ένα μικρό λουκέτο που εμφανίζεται πάνω τους. Κάτω από κάθε εικόνα υπάρχουν κενές θέσεις για τρία αστεράκια. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει για να παίξει μόνο τις λέξεις που είναι ξεκλείδωτες. Στην υποενότητα «Παιχνίδια» παρακάτω εξηγείται ο τρόπος με τον οποίο ξεκλειδώνουν οι εικόνες και κερδίζονται τα αστεράκια.

Στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης εμφανίζεται το ζωάκι που έχει επιλεγεί. Στο δεξί μέρος της οθόνης υπάρχει το κουμπί εξόδου και ένα ή δύο βελάκια ανάλογα με το επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει ο χρήστης. Υπάρχουν συνολικά 180 επίπεδα από τα οποία 144 έχουν μόνο μία λέξη και 36 είναι επαναληπτικά και έχουν περισσότερες από μία λέξεις. Οι λέξεις έχουν επιλεγεί με βάση χρόνια εμπειρίας και παρατήρησης στη διδασκαλία πρώτης ανάγνωσης σε παιδιά με ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες. Έχουν διαβαθμισμένη δυσκολία και καλύπτουν όλα τα γράμματα του ελληνικού αλφάβητου. Οι εικόνες έχουν δημιουργηθεί με γνώμονα την εύκολη συσχέτιση εικόνας και λέξης από το παιδί.

ΟΘΟΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

 Στην οθόνη επιλογής παιχνιδιού εμφανίζονται εννέα εικονίδια στο δεξιό μέρος της οθόνης τα οποία αντιστοιχούν σε διαφορετικά παιχνίδια και ένα μεγαλύτερο εικονίδιο στο αριστερό μέρος της οθόνης το οποίο οδηγεί στο παιχνίδι αυτόματης ανάγνωσης.

Πατώντας το κόκκινο κουμπί επιστρέφουμε στην οθόνη από την οποία έχουμε έρθει αρχικά.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ

Το παιχνίδι αυτόματης ανάγνωσης (μεγάλο κίτρινο κουμπί αριστερά) δίνει την ευκαιρία στο παιδί να διδαχθεί παρακολουθώντας όσες φορές θέλει την αυτόματη σύνθεση της λέξης την οποία θα κληθεί να συνθέσει το ίδιο, παίζοντας σε οποιοδήποτε από τα εννέα παιχνίδια.

Η σύνθεση γίνεται γράμμα – γράμμα σε αργό ρυθμό ώστε το παιδί να μπορεί να παρακολουθεί τη διαδικασία. Όλα τα γράμματα μετά την επιλογή τους κατεβαίνουν στο κάτω μέρος της οθόνης και παίρνουν τη θέση τους με τη σειρά. Αφού ολοκληρωθεί η κάθε λέξη εμφανίζεται η αντίστοιχη εικόνα και ακούγεται ο σχετικός ήχος. Δεξιά και αριστερά της εικόνας εμφανίζονται δύο κουμπιά, για την επανάληψη της αυτόματης σύνθεσης και την επανάληψη του ήχου αντίστοιχα.

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Τα εννέα παιχνίδια έχουν διαβαθμισμένη δυσκολία στον τρόπο παιξίματος. Υπάρχουν αυτά στα οποία ο χρήστης κάνει απευθείας κλικ επάνω στα γράμματα τα οποία είναι ακίνητα («Ο φελοπίνακας», «Οι σταγονίτσες» και «Τα μπαλόνια»).

Στο παιχνίδι «Οι σαπουνόφουσκες» ο χρήστης κάνει απευθείας κλικ επάνω στα γράμματα τα οποία κινούνται. Στην «Πασχαλίτσα» ο χρήστης χρησιμοποιεί μία πασχαλίτσα για να πιάσει τα γράμματα τα οποία είναι ακίνητα πάνω σε λουλούδια. Στο «Ψαράκι» κυνηγάει να πιάσει τις μπουρμπουλήθρες που κινούνται τυχαία μέσα στην θάλασσα.

Στο «Αεροπλάνο» προσπαθεί να διαλύσει τα σύννεφα που έρχονται από δεξιά και έχουν πάνω τους τα γράμματα της λέξης. Στο παιχνίδι με τις «Πλατφόρμες» πρέπει να οδηγήσει τον παίκτη του σωστά, ώστε να σπάσει τα κουτιά που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της οθόνης. Και τέλος, σημαδεύει και διαλύει με το λέιζερ τους «Αστεροειδείς» με τα γράμματα, χρησιμοποιώντας το διαστημόπλοιο στη μέση της οθόνης.

Σε κάθε παιχνίδι και ανάλογα με τη δυσκολία, ο χρόνος που δίνεται είναι διαφορετικός. Η χρήση των παιχνιδιών εκ περιτροπής βοηθάει στο να γίνεται η εμπέδωση και η επανάληψη χωρίς μονοτονία αφού κάθε παιχνίδι αποτελεί διαφορετική πρόκληση για τα παιδιά ενώ το αντικείμενο μάθησης παραμένει το ίδιο.

Σε κάθε ένα από τα εννέα παιχνίδια, ο στόχος είναι πάντα η σύνθεση κάθε λέξης γράμμα προς γράμμα και με τη σωστή σειρά, ώστε να καταφέρει ο χρήστης να κερδίσει τουλάχιστον το πρώτο αστέρι (κίτρινο) και να ξεκλειδώσει την επόμενη λέξη στην οθόνη επιλογής λέξεων. Ο χρήστης κερδίζει το πρώτο αστέρι εάν καταφέρει να συνθέσει τη ζητούμενη λέξη χωρίς λάθος. Κερδίζει το δεύτερο αστέρι (πορτοκαλί), εάν συνθέσει χωρίς λάθος τη λέξη αλλά και μέσα στο διαθέσιμο χρόνο του παιχνιδιού. Για να κερδίσει το τρίτο αστέρι (κόκκινο), θα πρέπει να συνθέσει τη λέξη τρεις φορές χωρίς λάθος αλλά και μέσα στο διαθέσιμο χρόνο.

Με την ολοκλήρωση της λέξης, αυτή αναπαράγεται ηχητικά και οπτικά με την αντίστοιχη εικόνα. Δεξιά και αριστερά της εικόνας εμφανίζονται δύο κουμπιά, για την επανάληψη του παιχνιδιού και την επανάληψη του ήχου αντίστοιχα. Ο χρήστης μπορεί να ακούσει τη λέξη όσες φορές θέλει κάνοντας κλικ στο κουμπί του ήχου ή να επιλέξει να παίξει το παιχνίδι με την ίδια λέξη από την αρχή.

Έχοντας ολοκληρώσει τη σύνθεση της λέξης, το παιδί έχει τη δυνατότητα να διασκεδάσει γεμίζοντας την οθόνη με αντικείμενα σχετικά με το παιχνίδι που ολοκλήρωσε κρατώντας πατημένο το αριστερό κλικ στο ποντίκι. Ο/Η εκπαιδευτικός με τη σειρά του έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει το παιδί να συλλαβίσει τη λέξη σέρνοντας το ποντίκι πάνω από αυτή και αλλάζοντας έτσι το χρώμα των γραμμάτων της. Πατώντας το κόκκινο κουμπί φεύγουμε από το παιχνίδι και μεταφερόμαστε είτε στην οθόνη επιλογής παιχνιδιών είτε στην οθόνη «Παίξε με τις λέξεις».

ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ

Στην επιλογή «Παίξε με τις λέξεις» ο χρήστης πρέπει αρχικά να επιλέξει μία από τις πέντε κατηγορίες λέξεων οι οποίες σχετίζονται με τον αριθμό των γραμμάτων της λέξης. Η μικρότερη κατηγορία είναι δύο έως τέσσερα γράμματα και η μεγαλύτερη εννέα έως δώδεκα.

Έχοντας επιλέξει κατηγορία μπορεί να παίξει όποιο από τα εννέα διαθέσιμα παιχνίδια επιθυμεί. Στα παιχνίδια θα εμφανίζονται τυχαίες λέξεις με αριθμό γραμμάτων αντίστοιχο με την επιλεγμένη κατηγορία. Οι λέξεις έχουν επιλεγεί με κριτήριο την πιθανότητα να τις γνωρίζουν παιδιά ηλικίας έως 10 ετών και έχουν αποφευχθεί λέξεις που θα προκαλούσαν αμηχανία σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Πατώντας το κόκκινο κουμπί επιστρέφουμε στην αρχική οθόνη.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ «ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ 1»

[Ξεκινάμε σήμερα μια σειρά άρθρων με στόχο την αναλυτική παρουσίαση του εκπαιδευτικού πακέτου "Παίξε με τις λέξεις 1" το οποίο επιθυμούμε να εκδώσουμε με την βοήθεια των χρηστών της ιστοσελίδας μας. Αυτή η έκδοση αποτελεί και την "ευκαιρία να παρέχετε στήριξη στην προσπάθειά μας" στην οποία αναφερθήκαμε στο προηγούμενο άρθρο μας. Εφόσον επιθυμείτε να συμμετέχετε σε αυτήν την προσπάθεια, σας παρακαλούμε να ξεκινήσετε κοινοποιώντας με όποιον τρόπο μπορείτε αυτό το έργο, διευρύνοντας με αυτόν τον τρόπο τους πιθανούς υποστηρικτές.]

Η ιδέα της δημιουργίας ενός, όσο το δυνατόν, ολοκληρωμένου πακέτου διδασκαλίας της πρώτης ανάγνωσης ξεκίνησε από το γεγονός ότι δεν υπήρχε αντίστοιχο εξειδικευμένο βοήθημα για παιδιά με ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες στην ελληνική γλώσσα. Στόχος της ομάδας είναι να δημιουργηθεί ένα πλήρες πακέτο που θα συνδυάζει τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού συμπεριφοριστικής προσέγγισης με συναφές έντυπο υλικό και παιχνίδια με καρτέλες. Τα πρώτα εργαλεία λογισμικού που σχεδιάστηκαν ως βοηθήματα για την πρώτη ανάγνωση βρίσκονται ήδη αναρτημένα στη σελίδα μας: σύνθεση συλλαβών, εκμάθηση φωνηέντων, παιχνίδια λέξεων, ηλεκτρονικός πίνακας λέξεων και προτάσεων.

Όλο το πακέτο δημιουργήθηκε εστιάζοντας στο να γίνει η πρώτη επαφή με τα γράμματα και τις λέξεις ένα διασκεδαστικό παιχνίδι. Κάθε παιδί μπορεί να ακολουθήσει τους δικούς του ρυθμούς μάθησης με την σωστή καθοδήγηση και βοήθεια. Το λογισμικό «Παίξε με τις λέξεις 1», στην πρώτη του έκδοση, θα περιλαμβάνει εννέα παιχνίδια σύνθεσης λέξεων, ένα βοηθητικό πρόγραμμα αυτόματης σύνθεσης και ανάγνωσης λέξεων, 144 λέξεις με εικόνα και ήχο χωρισμένες σε αντίστοιχα επίπεδα, επαναληπτικά επίπεδα που βοηθούν στην εμπέδωση της γνώσης, εφαρμογές-εργαλεία σύνθεσης λέξεων και προτάσεων για τον εκπαιδευτικό, δυνατότητα αποθήκευσης λέξεων και προτάσεων πέραν των ενσωματωμένων στην εφαρμογή και καταγραφή προόδου για έξι χρήστες. Θα είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί σε λειτουργικό Windows για υπολογιστές και Android και iOS για tablet και κινητά (συνεχίζεται) ...


Αποτελέσματα έρευνας – προβληματισμοί και ερωτήματα 14

Σχεδόν έναν χρόνο πριν (τον Οκτώβριο του 2016) απευθυνθήκαμε στους εγγεγραμμένους χρήστες της ιστοσελίδας μας, ζητώντας την άποψή τους σχετικά με την χρηματοδότηση που απαιτείται για την συνεχή ανανέωση και για τη συντήρησή της .

Οι λόγοι που δεν ανακοινώθηκαν έως σήμερα τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας ήταν αρχικά η μικρή (4,2 %) ανταπόκριση, που μας έκανε διστακτικούς σχετικά με την εγκυρότητα των συμπερασμάτων, η χρονοβόρα διερεύνηση που ακολούθησε για εύρεση χρηματοδότησης καθώς και το νέο μας έργο για την ανάγνωση, για το οποίο θα βγει σύντομα ανακοίνωση.

Το βασικό εύρημα της έρευνας είναι ότι οι περισσότεροι χρήστες (62,2%) θέλουν να συνεχιστεί η δωρεάν παροχή με τη χρήση διαφημίσεων.

Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι τα μικρά παιδιά και αρκετές κατηγορίες παιδιών με ειδικές ανάγκες δεν μπορούν να κατανοήσουν τους κινδύνους του διαδικτύου ούτε και το τι είναι διαφημίσεις, ακόμη και όταν προσπαθήσουμε να τους το εξηγήσουμε με τον πιο απλό τρόπο. Οι διαφημίσεις, όπως χρησιμοποιούνται στις περισσότερες ιστοσελίδες, δηλαδή με βάση το τι αναζητήσεις έκανε τελευταία ο χρήστης και ποιες ιστοσελίδες επισκέφθηκε, κρύβουν τον τεράστιο κίνδυνο να βρεθούν τα παιδιά εκτεθειμένα σε περιεχόμενο που δεν θα έπρεπε. Η προσωπική μας πείρα μάς έχει δείξει ότι δεν χρειάζονται παραπάνω από δύο κλικ μετά τη διαφήμιση, για να βρεθεί ένα παιδί σε μία επικίνδυνη για αυτό ιστοσελίδα. Έτσι, αποκλείεται εντελώς για εμάς η πιθανότητα χρήσης διαφημίσεων με τον τρόπο που γίνεται σε άλλες σελίδες, οι οποίες απευθύνονται σε ενηλίκους.

Η μόνη λύση που θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε, είναι η εξεύρεση χορηγού, ο οποίος θα πρέπει να δεχτεί ότι δεν μπορούμε να βάλουμε διαφημίσεις με συνδέσμους (links) στις σελίδες όπου παίζουν τα παιδιά και, επίσης, να αρκεστεί στη διαφήμιση μέσω news letter και σε λογότυπο αναφοράς στις εφαρμογές. Εδώ προκύπτουν αρκετά ζητήματα εκ των οποίων δύο αποτελούν ανυπέρβλητα εμπόδια:

Το πρώτο είναι οι απαιτήσεις που μπορεί να εγείρει κάποιος που χρηματοδοτεί αποκλειστικά ή σχεδόν αποκλειστικά μια ομάδα, όταν καταλάβει την σχέση εξάρτησης που δημιουργείται. Για παράδειγμα: «Γιατί δεν φτιάχνετε κάτι πιο ευκολοχώνευτο, πιο μοδάτο και ανάλαφρο, για να έχουμε περισσότερους επισκέπτες;».

Το δεύτερο είναι ότι οι εκπαιδευτικές εφαρμογές για πολύ μικρά παιδιά και για παιδιά με ειδικές ανάγκες δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να γίνουν τόσο δημοφιλείς, ώστε να προσεγγίσουν ένα πραγματικά μεγάλο κοινό. άρα δεν συμφέρει σε κανέναν να πληρώνει τα έξοδα που απαιτούνται, αφού δεν θα του αποφέρει τα οφέλη που θα ήθελε.

Βρισκόμαστε λοιπόν μπροστά στα εξής προβλήματα - ερωτήματα:

α) Μπορεί να βρεθεί χορηγός με όρους που θα εξασφαλίζουν την ασφάλεια για τα παιδιά, την ανεξαρτησία της ομάδας για δημιουργία εκπαιδευτικών εφαρμογών και την επαρκή οικονομική κάλυψη των εξόδων;

Δυστυχώς ΟΧΙ! Εμείς τουλάχιστο δεν καταφέραμε να βρούμε χορηγό με αυτούς τους όρους και πιστεύουμε ότι, αν υπάρχει, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί. Εάν κάπου ανάμεσα στους χρήστες της ιστοσελίδας μας είναι κρυμμένος κάποιος, ας φανερωθεί γρήγορα! Τον χρειαζόμαστε!

β) Μπορούμε εμείς ως ομάδα να συνεχίσουμε να χρηματοδοτούμε την λειτουργία της Kidmedia;

Η απάντηση είναι και πάλι δυστυχώς ΟΧΙ. Εδώ και τρία χρόνια δωρεάν λειτουργίας πληρώνουμε τη φιλοξενία της σελίδας, τις διαφημίσεις στο facebook, τις συνδρομές για την λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για τις βιβλιοθήκες γραφικών και για τα προγράμματα που χρησιμοποιούμε για να δημιουργούμε καθώς και όποια άλλα έξοδα προκύπτουν ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΣΟΔΟ. Επίσης, υπάρχει ο κόπος και οι ατελείωτες ώρες εργασίας χωρίς αμοιβή των μελών της ομάδας. Τα μέλη της μικρής μας ομάδας είναι είτε δάσκαλοι ειδικής αγωγής είτε άτομα χωρίς εισόδημα ή μερικώς απασχολούμενοι, όλοι με περιορισμένα οικονομικά μέσα και αρκετές υποχρεώσεις,

Μένουν λοιπόν τα βασικά θέματα στα οποία καλείστε να απαντήσετε ΕΣΕΙΣ, οι χρήστες της ιστοσελίδας μας:

Υπάρχει πραγματικός λόγος να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας;

Θα στηρίξετε εσείς την ανεξάρτητη δημιουργία εκπαιδευτικών εφαρμογών για μικρά παιδιά και παιδιά με ειδικές ανάγκες χωρίς διαφημίσεις και χορηγούς;

Θα στηρίξετε την έκδοση υλικού που θα σχετίζεται με τις εφαρμογές μας;

Εάν η απάντηση στα παραπάνω είναι «δυστυχώς ΟΧΙ», τότε το μόνο μας μένει να πράξουμε πλέον είναι «να τραβήξουμε την πρίζα» και να περάσουμε στο παρελθόν.

Εάν όμως είναι ΝΑΙ, μένει να το δούμε στο κάλεσμα που θα κάνουμε σύντομα, αφού σας παρουσιάσουμε την νέα υπό έκδοση εργασία μας για την εκμάθηση της πρώτης ανάγνωσης. Εμείς από την πλευρά μας κάνουμε πάντα το καλύτερο που μπορούμε, έχοντας στο μυαλό μας μόνο τους τελικούς αποδέκτες της εργασίας μας: Τα παιδιά. Σύντομα θα σας δώσουμε την ευκαιρία να παρέχετε στήριξη στην προσπάθειά μας μιας και χωρίς αυτήν φαίνεται πως είναι αδύνατο να συνεχίσουμε.