Τα νέα μας


Τραγούδι: «Έφτασε η Άνοιξη»

Τραγούδι: "Έφτασε η Άνοιξη"

Ένα τραγούδι για την Άνοιξη από την ομάδα δημιουργίας εκπαιδευτικού λογισμικού Kidmedia. Με στόχο να κάνουμε τα παιδιά να χαμογελάσουν, δημιουργήσαμε ένα video χρησιμοποιώντας την τεχνική του GreenBox και μια απλή φωτογραφική μηχανή για κάμερα. Στο video εμφανίζονται οι στίχοι αλλά και οι συγχορδίες της μουσικής. Μέσα από τη σελίδας μας (www.kidmedia.gr) και την ενότητα [Για μεγάλους], επιλέγοντας εκτυπώσεις μπορείτε να τυπώσετε τους στίχους με τις συγχορδίες της μουσικής. Μπορείτε ακόμη ν΄ ακούσετε ή και να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας από την ενότητα [Κατεβάστε] και την υποενότητα [μουσική] το τραγούδι σε MP3 σε κανονική εκτέλεση αλλά και σε Καραόκε.


Πίνακας συλλαβών, λέξεων & προτάσεων

Πίνακας συλλαβών, λέξεων & προτάσεων

Η εφαρμογή αυτή, είναι ένα πολύ χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο για να συνθέτουμε συλλαβές, λέξεις ακόμη και μικρές προτάσεις. Μοιάζει με έναν μαγνητικό πίνακα γραμμάτων αλλά με περισσότερες δυνατότητες. Γύρω από τον πίνακα υπάρχουν όλα τα γράμματα της αλφαβήτου καθένα από τα οποία μπορούμε να σύρουμε όσες φορές θέλουμε και να τα τοποθετήσουμε μέσα στον πίνακα. Αφήνοντας ένα γράμμα μέσα στον πίνακα, αυτό κλειδώνει σε μία από τις 36 διαθέσιμες θέσεις χωρισμένες σε 3 σειρές. Αυτό μας βοηθάει στη σωστή απόσταση των γραμμάτων μεταξύ τους. Εάν τοποθετήσουμε ένα γράμμα πάνω στο άλλο μέσα στον πίνακα αυτό αντικαθιστά το προηγούμενο. Ένα γράμμα που θέλουμε να το σβήσουμε μέσα από τον πίνακα, απλώς το σέρνουμε και το αφήνουμε έξω από αυτόν. Πολλές είναι οι δυνατότητες της εφαρμογής με τη χρήση των κουμπιών στο δεξιό τμήμα της οθόνης. Πατώντας το μπλε κουμπί αλλάζουμε τα γράμματα από μικρά σε κεφαλαία και το αντίστροφο. Η λειτουργία αυτή αλλάζει μόνο το γράμματα γύρω από τον πίνακα αφήνοντας απείραχτα όσα γράμματα είχαμε ήδη τοποθετήσει. Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί, σβήνουμε όλα τα γράμματα που βρίσκονται μέσα στον πίνακα. Πατώντας το πράσινο κουμπί ενεργοποιούμε ή απενεργοποιούμε τη γραφίδα, που μας επιτρέπει με πατημένο το αριστερό κλικ (ή με το δάκτυλό μας σε ένα tablet) να σχεδιάζουμε με κόκκινη γραμμή, υπογραμμίζοντας συλλαβές ή λέξεις. (Προσοχή!!! Με ενεργοποιημένη τη γραφίδα, δεν μπορούμε να παίρνουμε γράμματα.) Πατώντας το μώβ κουμπί, σβήνουμε ότι έχουμε σχεδιάσει με τη γραφίδα. Στη λειτουργία τοποθέτησης γραμμάτων μέσα στον πίνακα, υπάρχει διαθέσιμη μια επιπλέον κόκκινη γραφίδα καπνού που σβήνει σιγά-σιγά μόνη της. Για να σχεδιάζουμε με αυτήν, αρκεί με πατημένο το αριστερό κλικ (ή με το δάκτυλό μας σε tablet) να σύρουμε το ποντίκι σε κενό χώρο του πίνακα όπου δεν υπάρχουν γράμματα. Στην πράξη, θα μπορούσαμε να σύρουμε γράμματα και να συνθέσουμε συλλαβές. Να ζητήσουμε από το μαθητή να γράψει μία λέξη μόνος του. Να βάλουμε τα γράμματα μιας λέξης μέσα στον πίνακα και να ζητήσουμε από το μαθητή να τη συνθέσει. Να γράψουμε εμείς τη λέξη και να ζητήσουμε από το μαθητή να την δημιουργήσει ξανά. Να γράψουμε μικρές προτάσεις. Να χρησιμοποιήσουμε τις γραφίδες για να βοηθήσουμε το μαθητή να διαβάσει τις συλλαβές ή τις λέξεις.Να χρησιμοποιήσουμε τέλος την εφαρμογή συνδυαστικά με καρτέλες, τετράδια και βιβλία. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από την εφαρμογή.
Οnline εκπαιδευτικό εργαλείο-παιχνίδι για παιδιά από 4 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής και δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Linux και Mac OS, (η εφαρμογή είναι πιο ευέλικτη), αλλά και σε Android και IOS.

Θα το βρείτε στη σελίδα "Για μεγάλους" στην ενότητα "Εργαλεία" ή κάνοντας κλικ εδώ.

Κράτα το

Κράτα το


Έρευνα της Kidmedia για χρηματοδότηση στο τέλος του 2016

Ευχαριστούμε πολύ όσες και όσους συμμετείχαν στην έρευνά μας! Σύντομα θα προχωρήσουμε σε σχετική ανακοίνωση!

Το παρακάτω κείμενο παραμένει δημόσιο για λόγους αρχειοθέτησης:

Όπως γνωρίζετε η συντήρηση μιας ιστοσελίδας όπως αυτή της Kidmedia καθώς και η συνεχής έρευνα και ανάπτυξη σύγχρονων εκπαιδευτικών εφαρμογών απαιτεί ένα αρκετά σημαντικό χρηματικό  ποσό εκτός από πολύ κόπο και εργασία. Εδώ και τρία χρόνια η ομάδα μας, που αποτελείται αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς,  έχει επωμιστεί όλο αυτό το οικονομικό κόστος που αφορά σε ενοίκιο ονόματος TLD και server, συνδρομές για βιβλιοθήκες γραφικών, αγορά προγραμμάτων και εξοπλισμού και πολλά άλλα που είναι απαραίτητα για να μπορεί μια ιστοσελίδα να λειτουργεί σε αυτό το επίπεδο προσφέροντας συνέχεια νέες εκπαιδευτικές εφαρμογές.

Η ομάδα μας είχε αποφασίσει ότι σε μία ιστοσελίδα την οποία χρησιμοποιούν μικρά παιδιά ή εκπαιδευτικοί στον χώρο του σχολείου, δεν μπορεί να έχει διαφημίσεις και εξωτερικούς συνδέσμους. Μετά από τρία χρόνια δωρεάν λειτουργίας πρέπει πλέον να βρεθεί τρόπος χρηματοδότησης της σελίδας από τους χρήστες της ή να βρεθούν χορηγοί με διαφήμιση. Η δεύτερη λύση εξακολουθεί να είναι κάτι το οποίο δεν επιθυμούμε καθόλου. Φανταστείτε, ξεκινώντας τα Ενσφηνώματα ή τον Ταξάκη να πρέπει να παρακολουθήσετε βίντεο με διαφήμιση αναψυκτικού ή καταστήματος παιχνιδιών ...

Απευθυνόμαστε λοιπόν σε εσάς, τους χρήστες της σελίδας μας για να μας πείτε τη γνώμη σας σχετικά με το πώς θα πρέπει να συνεχιστεί η λειτουργία της Kidmedia. Η συμμετοχή σας στην έρευνα είναι απαραίτητη για εμάς και θα μας βοηθήσει πολύ στις αποφάσεις που πρέπει να παρθούν αυτό το διάστημα. Είναι μια πολύ μικρή έρευνα με 10 το πολύ ερωτήσεις ανάλογα με τις επιλογές σας.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας.


Παίζουμε με τις δικές μας λέξεις

Παίζουμε με τις δικές μας λέξεις…

Η εφαρμογή είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο για τη γλώσσα με στόχο να βοηθήσει τα παιδιά να συνθέτουν λέξεις ή πολύ μικρές προτάσεις. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν παιχνίδι όπου προσπαθούμε να μαντέψουμε και στη συνέχεια να συνθέσουμε μια λέξη ή μια μικρή πρόταση. Αποτελείται από 2 οθόνες. Στην πρώτη οθόνη ο εκπαιδευτικός μπορεί να γράψει μέσα στα συγνεφάκια από 1 έως 10 λέξεις ή μικρές προτάσεις αλλά μέχρι 12 χαρακτήρες η κάθε μία. Πατώντας το μωβ κουμπί δίπλα από κάθε σύννεφο, καθαρίζουμε ότι γράψαμε σε αυτό, ενώ με το μεγάλο μωβ κουμπί κάτω δεξιά στην οθόνη, καθαρίζουμε όλα τα σύννεφα. Έχοντας γράψει τουλάχιστον μία λέξη ή πρόταση σε οποιοδήποτε σύννεφο,, τότε μπορούμε πατώντας το λευκό τριγωνικό κουμπί να περάσουμε στη δεύτερη οθόνη. Στη δεύτερη οθόνη η εφαρμογή επιλέγει τυχαία μία από τις λέξεις ή προτάσεις που γράψαμε και σκορπίζει ανακατεμένα τα γράμματά που την αποτελούν. Ο μαθητής κάνοντας κλικ στα ανακατεμένα γράμματα προσπαθεί να βρει τη σειρά τους ώστε να σχηματισθεί η λέξη ή η πρόταση στο κάτω μέρος της οθόνης. Πατώντας λάθος γράμμα, αυτό απλά αναπηδά στη θέση του ενώ πατώντας το σωστό, αυτό μετακινείται στη σωστή θέση. Όταν ολοκληρωθεί η εικόνα, ο μαθητής μπορεί να προσπαθήσει να τη διαβάσει μόνος του ή να τον βοηθήσουμε πατώντας πάνω στα γράμματα με το ποντίκι αλλάζοντας το χρώμα τους. Με την ολοκλήρωση της λέξης και πατώντας το κίτρινο κουμπί στο κέντρο της οθόνης η εφαρμογή διαλέγει την επόμενη λέξη. Εναλλακτικά με το κίτρινο κουμπί, μπορούμε να παίξουμε προσπαθώντας με πατημένο το αριστερό κλικ να μετακινήσουμε το μπλε ψαλίδι και να κόψουμε τα χρωματιστά χαρτιά στον πίνακά μας. Εάν τα κόψουμε όλα, τότε η εφαρμογή επιλέγει την επόμενη λέξη. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, στη δεύτερη οθόνη, γυρίζουμε στην πρώτη και από εκεί με το πάτημα του κόκκινου κουμπιού βγαίνουμε από την εφαρμογή. Οnline εκπαιδευτικό εργαλείο-παιχνίδι για παιδιά από 4 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής και δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Linux και Mac OS, (η εφαρμογή είναι πιο ευέλικτη), αλλά και σε Android και IOS.


Η ώρα είναι…

Η ώρα είναι…

Η εφαρμογή αυτή αποτελεί ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία της ώρας. Περιστρέφοντας κυκλικά τον δείκτη του ποντικιού με πατημένο το αριστερό κλικ (για PC), ή το δάκτυλό μας πάνω στην οθόνη (για tablet), κινούμε ρεαλιστικά τους δείκτες του ρολογιού δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα ώστε με κάθε ολόκληρη περιστροφή του λεπτοδείκτη ο ωροδείκτης μετακινείται κατά μία ώρα. Πολλές είναι οι δυνατότητες της εφαρμογής με τη χρήση των κουμπιών στο δεξιό τμήμα της οθόνης.Πατώντας το πράσινο κουμπί ενεργοποιούμε τα επίπεδα βοήθειας. Στο 1ο επίπεδο εμφανίζονται στην οθόνη αριθμητικά στοιχεία και λέξεις γύρω από το ρολόι με τις ενδείξεις και(+) και παρά(-), Σε συνδυασμό με τη χρωματική διαφορά στην αριστερή και δεξιά πλευρά του ρολογιού ( πράσινο για το και, κόκκινο για το παρά), βοηθάει το μαθητή στη σωστή εκφορά της ώρας. Στο 2ο επίπεδο βοήθειας και στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζονται δύο ψηφιακές απεικονίσεις της ώρας, μια καθαρά αριθμητική (δεξιά) και μια αριθμητική-περιγραφική (αριστερά) ενώ η ώρα αναπαράγεται αυτόματα ηχητικά μόλις αφήσουμε το αριστερό κλικ (PC) ή το δάκτυλό μας από την οθόνη (tablet), αρκεί ο δείκτης του ποντικιού η το δάκτυλό μας να ΜΗΝ βρίσκεται στην μπλε περιοχή με τα κουμπιά, αλλά στην ενεργή περιοχή της εφαρμογής.Πατώντας τα κουμπιά με τις μπλε αποχρώσεις, αλλάζουμε το βήμα περιστροφής του λεπτοδείκτη. Το βήμα ελέγχεται από το μεσαίο μπλε κουμπί και μπορεί να ρυθμιστεί σε βήμα 5 λεπτών, 15 (τέταρτο), 30 (μισή), 60 (ακριβώς). Πατώντας τώρα τα γαλάζια κουμπιά (+) και (-) μετακινούμε το δείκτη ανάλογα με το βήμα. Αυτή η δυνατότητα μας βοηθάει να ξεκινήσουμε τη διδασκαλία της ώρας από το βήμα 60 (ακριβώς) και σταδιακά να προχωρήσουμε σε μικρότερα βήματα.Πατώντας το μώβ κουμπί του ήχου αναπαράγεται ηχητικά η ώρα, οποιαδήποτε στιγμή και αν το πατήσουμε.Η εφαρμογή μας δίνει τη δυνατότητα να χτίσουμε τη δική μας πορεία διδασκαλίας της ώρας, μπορεί όμως και να επιτρέψει στα παιδιά μόνα τους με ενεργοποιημένα τα επίπεδα βοήθειας και σε συνδυασμό με την ηχητική αναπαραγωγή να την ανακαλύψουν και να την μάθουν.Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά 4-8 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux. Μπορείτε να βρείτε την αντίστοιχη εκτύπωση στην σελίδα των εκτυπώσεων (κάντε κλικ εδώ)


Με την Πασχαλίτσα ρίξε κάτω όλα τα λουλούδια

Βάλε τους αριθμούς των λουλουδιών στη σειρά

Στην οθόνη εμφανίζονται σταδιακά μικρά λουλούδια σε τυχαίες θέσεις. Η πασχαλίτσα κινείται μόνη της προς όλες τις κατευθύνσεις προσπαθώντας να ρίξει κάτω όλα τα λουλούδια. Ο χρήστης, μπορεί να στρίψει προς τα αριστερά η δεξιά την πασχαλίτσα κάνοντας κλικ ή ακουμπώντας το δάκτυλό του στο αριστερό ή δεξιό τμήμα της οθόνης. Στόχος του παιχνιδιού είναι να περάσει η πασχαλίτσα πάνω από όλα τα λουλούδια και να τα ρίξει στο κάτω μέρος της οθόνης. Το παιχνίδι χωρίζεται σε 5 επίπεδα. Σε κάθε επόμενο επίπεδο η πασχαλίτσα κινείται όλο και πιο γρήγορα. Το παιχνίδι είναι πολύ εύκολο για μικρά παιδιά μιας και η πασχαλίτσα με την κίνησή της μπορεί τυχαία και χωρίς βοήθεια να ρίξει όλα τα λουλούδια. Εάν όμως στόχος του παιχνιδιού είναι οι βαθμοί τότε χρειάζεται παρέμβαση στην κίνησή της και το παιχνίδι γίνεται δυσκολότερο. Το 1ο επίπεδο έχει διάρκεια 100 δευτερόλεπτα και κάθε επόμενο 10 δευτερόλεπτα λιγότερο. Τον χρόνο που απομένει σε κάθε επίπεδο εάν έχουμε ρίξει όλα τα λουλούδια τον κερδίζουμε σε βαθμούς. Κερδίζουμε επιπλέον 1 βαθμό για κάθε λουλούδι που ρίχνουμε στο 1ο επίπεδο, 2 στο 2ο, 3 στο 3ο, 4 στο 4ο και 5 βαθμούς στο 5ο επίπεδο. Χάνουμε 2 βαθμούς κάθε φορά που η πασχαλίτσα χτυπάει στις άκρες της οθόνης. Με το πάτημα του πράσινου κουμπιού, ενεργοποιούμε τα επίπεδα βοήθειας. Στο 1ο επίπεδο βοήθειας, η πασχαλίτσα κινείται πιο αργά από την ταχύτητα του επιπέδου στο οποίο βρισκόμαστε και στο 2ο επίπεδο βοήθειας ακόμη πιο αργά. Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί μηδενίζουμε το παιχνίδι και το αρχίζουμε από την αρχή.Πατώντας το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά 2-8 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.


Η πασχαλίτσα μαζεύει τους αριθμούς με τη σειρά

Βάλε τους αριθμούς των λουλουδιών στη σειρά

Στην οθόνη εμφανίζονται σταδιακά λουλούδια σε τυχαίες θέσεις που έχουν πάνω τους και από έναν αριθμό. Ο χρήστης, είτε οδηγώντας μια μικρή πασχαλίτσα με το ποντίκι (έκδοση για PC), είτε με το δάκτυλό του (έκδοση για tablet), μετακινεί μια μεγαλύτερη πασχαλίτσα. Στόχος του παιχνιδιού είναι να περάσει η μεγάλη πασχαλίτσα πάνω από όλα τα λουλούδια και να ρίξει τους αριθμούς στο κάτω μέρος της οθόνης αλλά με τη σειρά από τον μικρότερο προς τον μεγαλύτερο. Το παιχνίδι αρχίζει με τον αριθμό 1, συνεχίζεται με τους αριθμούς 1 και 2 μετά τους 1,2,3 και συνεχώς προσθέτει και τον επόμενο αριθμό με κάθε επανάληψη φτάνοντας μέχρι και τον αριθμό 10. Ένα πολύ εύκολο παιχνίδι για μικρά παιδιά χωρίς βαθμούς και χωρίς τέλος, με δεδομένο ότι ένας αριθμός δεν πέφτει εάν δεν έρθει η σειρά του. Κάθε φορά που το παιχνίδι ολοκληρώνεται, η πασχαλίτσα κινείται ρυθμικά, λουλούδια δημιουργούνται και κινούνται σαν πυροτεχνήματα και το παιχνίδι αρχίζει από την αρχή με έναν αριθμό περισσότερο. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εμφανίζεται στο κέντρο της οθόνης ένα ουράνιο τόξο. Εάν διαλέξουμε την πασχαλίτσα, συνεχίζουμε το παιχνίδι. Εάν όμως διαλέξουμε πάλι το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά 2-5 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.


Η πασχαλίτσα μαζεύει τα λουλούδια από την οθόνη

Διώξε όλα τα λουλούδια από την οθόνη

Στην οθόνη εμφανίζονται σταδιακά μικρά λουλούδια σε τυχαίες θέσεις. Ο χρήστης, είτε οδηγώντας μια μικρή πασχαλίτσα με το ποντίκι (έκδοση για PC), είτε με το δάκτυλό του (έκδοση για tablet), μετακινεί μια μεγαλύτερη πασχαλίτσα. Στόχος του παιχνιδιού είναι να περάσει η μεγάλη πασχαλίτσα πάνω από όλα τα λουλούδια και να τα ρίξει στο κάτω μέρος της οθόνης. Ένα πολύ εύκολο παιχνίδι για μικρά παιδιά χωρίς βαθμούς και χωρίς τέλος. Κάθε φορά που το παιχνίδι ολοκληρώνεται, η πασχαλίτσα κινείται ρυθμικά, λουλούδια δημιουργούνται και κινούνται σαν πυροτεχνήματα και το παιχνίδι αρχίζει από την αρχή. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εμφανίζεται στο κέντρο της οθόνης ένα ουράνιο τόξο. Εάν διαλέξουμε την πασχαλίτσα, συνεχίζουμε το παιχνίδι. Εάν όμως διαλέξουμε πάλι το κόκκινο κουμπί, βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά 2-5 χρόνων και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.


Ευχαριστίες από την ομάδα δημιουργίας Kidmedia

Δημόσια ευχαριστία προς τους εργαζόμενους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Οι εκπαιδευτικοί της ομάδας Kidmedia θέλουμε να ευχαριστήσουμε δημόσια τους εργαζόμενους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο οι οποίοι, παρά τις αντιξοότητες και τον τεράστιο φόρτο εργασίας που αντιμετωπίζουν τελευταία λόγω έλλειψης προσωπικού, ανταποκρίθηκαν όσο πιο σύντομα μπορούσαν και έλυσαν το πρόβλημα που υπήρχε με την χρήση της ιστοσελίδας και των λογισμικών μας από τα δημόσια σχολεία.

Η υποστελέχωση και η εγκατάλειψη την οποία υφίσταται τα τελευταία χρόνια το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο θα πρέπει να μας προβληματίζει πολύ σοβαρά, θεωρώντας ότι είναι υπόθεση όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα δημόσια σχολεία.


Αντιστοίχηση εικόνων με ήχους

Αντιστοίχηση εικόνων με ήχους

Στη σειρά αυτή των εφαρμογών, ο μαθητής ακούει το ονόματα ή τις φωνές μουσικών οργάνων ή ζώων (κατοικίδιων ή άγριων) και προσπαθεί να αντιστοιχήσει την κάθε εικόνα στον ήχο της. Αριστερά της οθόνης εμφανίζονται έξι (6) διαφορετικές εικόνες που ανήκουν όμως σε μια θεματική κατηγορία. Δεξιά της οθόνης υπάρχουν αντίστοιχες θέσεις υποδοχής των εικόνων. Ο μαθητής κάνοντας κλικ στις «κίτρινες φατσούλες» ή στα μεγάφωνα ή στις λέξεις που βρίσκονται στο κέντρο κάθε θέσης υποδοχής, ακούει μία φωνή ή ένα όνομα που αντιστοιχεί σε μία από τις εικόνες αριστερά. Στη συνέχεια θα πρέπει να πάρει να σύρει και να αφήσει την εικόνα αυτή στη σωστή υποδοχή. Με τη ολοκλήρωση και των 6 αντιστοιχήσεων η εφαρμογή εμφανίζει μια νέα ομάδα εικόνων. Η διάρκεια του παιχνιδιού είναι 1 λεπτό. Στη διάθεσή μας όμως υπάρχει και ένας εφεδρικός χρόνος 8 δευτερολέπτων. Εάν μέσα σε αυτά τα 8 δευτερόλεπτα καταφέρουμε να αντιστοιχήσουμε μια εικόνα με τον ήχο της ο εφεδρικός χρόνος ανανεώνεται και ο βασικός χρόνος του παιχνιδιού δεν μειώνεται. Εάν όμως τελειώσει ο εφεδρικός χρόνος τότε αρχίζει να μειώνεται ο βασικός χρόνος του παιχνιδιού. Με κάθε σωστή αντιστοίχηση κερδίζουμε 5 βαθμούς ενώ με κάθε λάθος χάνουμε 1 βαθμό. Το παιχνίδι τελειώνει και σταματάει ώστε να δούμε το score που κάναμε, όταν μηδενισθεί ο βασικός χρόνος του ενός (1) λεπτού. Πατώντας το πορτοκαλί κουμπί αρχίζουμε το παιχνίδι από την αρχή. Με το πάτημα του πράσινου κουμπιού, ενεργοποιούμε τα επίπεδα βοήθειας. 1ο επίπεδο βοήθειας: Αυξάνεται ο εφεδρικός χρόνος από 8 σε 12 δευτερόλεπτα, ενώ στις εσοχές εμφανίζονται οι λέξεις που αντιστοιχούν στις εικόνες και αναπαράγεται όχι η φωνή του κάθε μουσικού οργάνου ή ζώου αλλά το όνομά του, κερδίζοντας όμως μόνο 3 βαθμούς για κάθε σωστή αντιστοίχηση. 2ο επίπεδο βοήθειας: Επιπλέον της πρώτης βοήθειας υποδεικνύεται και η εικόνα που αντιστοιχεί στον ήχο που επιλέξαμε κερδίζοντας όμως μόνο 1 βαθμό για κάθε σωστή αντιστοίχηση. Πατώντας το κόκκινο κουμπί βγαίνουμε από το παιχνίδι. Οnline εκπαιδευτικά παιχνίδια για παιδιά από 2 έως 6 χρόνων (ανάλογα με τη βοήθεια) και μαθητές προσχολικής και ειδικής αγωγής και δημοτικού. Μπορεί να "τρέξει" σε λειτουργικό Windows, Android, IOS, Mac OS, Linux.